eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckBudowa przyłączy kanalizacyjnych na posesjach w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Łąck: Budowa przyłączy kanalizacyjnych na posesjach w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck
Numer ogłoszenia: 94004 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łąck , ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 24 3841400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalack.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy kanalizacyjnych na posesjach w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pięćdziesięciu jeden (50szt.) przyłączy kanalizacji sanitarnej od granic posesji wraz ze spięciem z instalacją wewnętrzną w budynkach jednorodzinnych w m. Koszelówka, Matyldów, Zaździerz gm. Łąck według zakresu rzeczowego i ilościowego określonego w dokumentacji projektowej, której składnikami są przedmiar, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna. W celu większej czytelności zakresu robót budowlanych objętych postępowaniem przetargowym na planach sytuacyjnych oznaczono kolorem czerwonym numery działek i budynków wchodzących w zakres opracowania. 1)Szczegółowy zakres robót obejmuje a)przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z instalacją wewnętrzną do budynków mieszkalnych z rur PP 160 mm SN8 na posesjach: Zażdzierz 31 dz. nr 102 L 5,60mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Zażdzierz 28 dz. nr 106/1 L 10,80mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Zażdzierz 28 dz. nr 181 L 4,50mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 26 dz. nr 184/1 L 4,80mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Zażdzierz 26/2 dz. nr 184/7 L 30,10mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 25 dz. nr 113/2 L 5,50mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Zażdzierz 24/1 dz. nr 185/2 L 10,20mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Zażdzierz 23 dz. nr 118/4 L 18,00mb, studzienka PP 425 mm 2szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 20 dz. nr 124/33 L 6,70mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 19 dz. nr 125/14 L 2,50mb (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 19/1 dz. nr 191/2 L 10,60mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 16 dz. nr 270/11 L 6,00mb, (do wykonania odcinek od istn. studzienki na działce do połączenia z instalacją wewnętrzną z budynku)Zażdzierz 16/4 dz. nr 199/3 L 16,30mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 15 dz. nr 274/9 L 8,00mb, (do wykonania odcinek od istn. studzienki na działce do połączenia z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 14 dz. nr 145/10 L 12,80mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 13 dz. nr 145/5 L 9,50mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 13/1 dz. nr 145/6 L 18,20mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 12/1 dz. nr 152/2 L 8,30mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 10 dz. nr 155/1 L 11,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 9/1 dz. nr 210/4 L 14,20mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 8 dz. nr 159/4 L 9,00mb, (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 7 dz. nr 162/4 L 7,90mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 6 dz. nr 213/2 L 2,60mb, (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Zażdzierz 6/1 dz. nr 164/2 L 20,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt.(połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 4 dz. nr 215/2 L 11,40mb, (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Zażdzierz 2 dz. nr 217/2 L 14,60mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Matyldów 17 dz. nr 230/10 L 7,70mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Matyldów 15/2 dz. nr 51/4 L 1,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Matyldów 7 dz. nr 83/2 L 9,50mb, (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Matyldów 4 dz. nr 103/6 L 8,60mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Matyldów 4/1 dz. nr 102/6 L 20,70mb, (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Matyldów 2 dz. nr 108/2 L 6,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka 25/1 dz. nr 85/7 L 12,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 22 dz. nr 92/3 L 22,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie)Koszelówka 22/4 dz. nr 94/9 L 4,10mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka dz. nr 94/2 L 14,90mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka dz. nr 94/3 L 13,50mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 19 dz. nr 94/4 L 5,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka 20 dz. nr 94/5 L 16,30mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka dz. nr 94/6 L 8,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka 17/4 dz. nr 69/11 L 6,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka 16/12 dz. nr 69/4 L 2,40mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 17/8 dz. nr 69/6 L 16,50mb, studzienka PP 425 mm 2szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku)Koszelówka 17/3 dz. nr 69/25 L 5,70mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 15/2 dz. nr 62/13 L 3,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (do wykonania odcinek od granicy działki do studzienki inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 12/1 dz. nr 60/5 L 16,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka 12 dz. nr 60/12 L 15,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej zgodnie ze zmianą naniesioną na mapie) Koszelówka dz. nr 54/10 L 10,00mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (zakończenie na studzience inspekcyjnej) Koszelówka 2/4 dz. nr 134/11 L 23,70mb, studzienka PP 425 mm 1szt.(zakończenie na studzience inspekcyjnej i połączenie studzienki z instalacją wewnętrzną z budynku) Koszelówka 134/12 dz. nr 134/12 L 24,30mb, studzienka PP 425 mm 1szt. (połączenie z instalacją wewnętrzną z budynku) b)odtworzenie terenu na posesjach do stanu pierwotnego, c)wykonanie odbiorów technicznych, d)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, e)wykonanie tablicy informacyjnej (1 szt.) i pamiątkowej (1szt.) zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dostępną na stornie internetowej http://www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/informacje-ogolne/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/.Tablicę informacyjną należy zamontować w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia robót, natomiast tablicę pamiątkową w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Miejsce umieszczenia tablic Zamawiający wskaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Uwagi ogólne do realizacji robót: zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym, w przypadku ewentualnego uszkodzenia ogrodzeń posesji prywatnych należy je odtworzyć do stanu nie gorszego niż przed budową, odtworzenie nawierzchni po prowadzonych pracach należy wykonać do stanu pierwotnego, jeżeli Zamawiający nie ustali inaczej to grunt z wykopów nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami, Wykonawca uwzględni uwagi właścicieli terenów prywatnych, odnośnie prowadzenia prac, Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenie przed zniszczeniem mienia osób trzecich, Wykonawca na własny koszt usunie ewentualne szkody powstałe w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, realizacja robót będzie następowała sukcesywnie w uzgodnieniu z Wykonawcą robót sieci kanalizacji sanitarnej wykonywanej w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck. 2)Przekazane Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Mogą być traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych stanowi dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 4)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.).Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004, Nr 195 poz. 2011). 5)Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że produkt jest równoważny.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w Rozdziale III pkt III.1 siwz

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacyjnych o wartości nie niższej niż 70 000,00 brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą przewidzianą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane* do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych oraz posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności j.w. Uwaga: * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; jak również uprawnienia uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub uzyskane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi tam procedurami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Tabela elementów scalonych - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - załącznik nr 11 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (patrz Rozdział III pkt III.12 SIWZ) 7.Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega ww. informacje w ofercie w formie odrębnego oświadczenia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: a)osoby i danych określonych w §11 ust. 1 na warunkach określonych w §11 ust. 3, 4, 5; b)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadku określonym w §3 ust. 8 umowy; c)nazwy, adresu Wykonawcy; d)rzeczowego zakresu podwykonawstwa określonego w §5 ust. 1 umowy (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców); e)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót;zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;konieczności sporządzenia projektu zamiennego wynikającej z przyczyn, których na etapie sporządzenia projektu nie można było przewidzieć;wystąpienia innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie; f)zmiany dokumentacji projektowej z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; g)umożliwiającym usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony - w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, z wyłączeniem zmiany przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §3 ust. 1; h)innych zmian umowy, spowodowanych wystąpieniem zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck w pn,pt w godz. od 8.00 do 16.00 wt,śr,czw w godz. od 7.30 do 15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, sekretariat (pok. nr 3) 09-520 Łąck w pn, pt w godz. od 8.00 do 16.00 wt, śr, czw w godz. od 7.30 do 15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.