eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzKompleksowa obsługa kasowa w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Sandomierz: Kompleksowa obsługa kasowa w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 94034 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58800 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8331800, 8331801, faks 15 8331802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa kasowa w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i prowadzenie kompleksowej obsługi kasowej w pomieszczeniu kasowym znajdującym się w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 66110000-4 - usługi bankowe.
2. Usługę Wykonawca wykona przy pomocy osób będących jego pracownikami. Niedopuszczalne jest powierzenie wykonania usługi osobom trzecim.
3. W zakres obsługi kasowej wchodzi:
1) przyjmowanie gotówkowych wpłat w punkcie kasowym funkcjonującym w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych bez prowizji bankowej i opłat bankowych dla wpłacających - podatników, płatników właściwych miejscowo dla Urzędu Skarbowego w Sandomierzu, oraz przyjmowanie bez prowizji i opłat bankowych wpłat gotówkowych dokonywanych przez pracowników Zamawiającego - ściągniętych należności z tytułów wykonawczych i przekazywanie ich na wskazane rachunki Zamawiającego na poczet:
a) podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatków pośrednich, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn,
b) dochodów państwowej jednostki budżetowej,
2) Przekazywanie przyjętych wpłat z tytułu podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na bieżąco nie później niż w ciągu 2 dni roboczych na rachunki Zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy Kielce:
a) 54101012380852832221000000 - podatek dochodowy od osób prawnych,
b) 04101012380852832222000000 - podatek VAT, podatek akcyzowy,
c) 51101012380852832223000000 - podatek dochodowy od osób fizycznych,
d) 39101012380852832231000000 - dochody budżetowe,
e) 45101012380852832227000000 - pozostałe wpływy (karta podatkowa, podatek od spadków i darowizn oraz czynności cywilno prawnych),
f) 28101012380852831391200000 wpływy - sumy depozytowe,
g) 59101012380852831891100000.wpływy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
3) dokonywanie wypłat gotówkowych osobom uprawnionym na zlecenie Zamawiającego w punkcie kasowym funkcjonującym w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu z tytułu:
a) zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych,
b) zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym.
4. Podstawą dokonywania wypłat gotówkowych, o których mowa w ust. 3 pkt 3 jest sporządzona przez Zamawiającego lista osób uprawnionych zawierająca w szczególności:
1) imię i nazwisko,
2) adres zamieszkania,
3) PESEL lub NIP
4) kwotę zwrotu.
5. Przyjmowanie wpłat odbywać się będzie na dwuczęściowych (standardowych) bankowych dowodach wpłat wypełnianych przez osobę wpłacającą.
6. Dla każdego rodzaju podatku lub innej należności wypełniany winien być oddzielny druk dowodu wpłaty,
7. Głównemu Księgowemu Zamawiającego Wykonawca dostarczać będzie zbiorcze miesięczne zestawienia jako załącznik do faktury za dany miesiąc.
8. Warunki realizacji usługi w zakresie obsługi stanowiska kasowego:
1) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zorganizowania stanowiska kasowego w budynku Zamawiającego w celu obsługi gotówkowych wpłat i wypłat,
b) instalacji lokalnej sieci komputerowej wraz z UPS do własnych potrzeb i uruchomienia stanowiska kasowego w terminie do 2 maja 2011 r. do godz. 8.00,
c) wyposażenia udostępnionego pomieszczenia kasowego w meble biurowe, sprzęt komputerowy i biurowy, kasę pancerną oraz inne urządzenia zapewniające sprawną obsługę interesantów i bezpieczną pracę kasjera,
d) prowadzenia stanowiska kasowego w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-14.15,
e) zabezpieczenia we własnym zakresie z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów, konwojowania i transportu środków pieniężnych będących w jego posiadaniu,
f) zapewnienia wpłacającym stosownych druków - dowody wpłat,
g) odpowiedzialności za stan techniczny zabezpieczenia udostępnionego pomieszczenia kasowego,
h) opłaty za faktyczne wykorzystanie telefonu do celów służbowych na podstawie rzeczywistych wydatków wynikających ze sporządzonego bilingu rozmów i wystawieniu przez Zamawiającego noty obciążeniowej,
i) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania bieżących remontów i konserwacji oraz lepszego zabezpieczenia udostępnionego pomieszczenia Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmian we własnym zakresie i na własny koszt po uzgodnieniu z Zamawiającym,
j) do ubezpieczenia, przechowywania i transportu środków pieniężnych znajdujących się w jego posiadaniu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za te środki.
2) Zamawiający zobowiązuje się do:
a) nieodpłatnego udostępnienia pomieszczenia kasowego o powierzchni 5,80 m2 wyposażonego w instalację telefoniczną i elektryczną,
b) zapewnienia właściwych warunków sanitarno-higienicznych pracy w miejscu prowadzenia usługi, a w szczególności właściwe ogrzewanie i oświetlenie pomieszczenia przeznaczonego dla pracowników Wykonawcy oraz dostęp do wody pitnej,
3) Zamawiający wyraża zgodę na oznakowanie przez Wykonawcę pomieszczenia kasowego i obiektu, w którym będzie wykonywana usługa w formie i miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sandomierzu, ul. Mariacka 6, 27-600 Sandomierz, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196416,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163155,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.