Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 94042 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Kuchnia elektryczna dwupalnikowa dla Domu Studenckiego II ul.Urzędnicza 68, 30-074 Kraków - szt. 10. Zadanie 2 - Chłodziarka-minibar dla Domu Studenckiego I Bratniak ul.Jabłonowskich 10-12, 31-114 Kraków -szt. 11. Zadanie 3 -- Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca dla Domu Studenckiego I Bratniak ul.Jabłonowskich 10-12, 31-114 Kraków -szt. 1. Zadanie 4 - Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca dla Domu Studenckiego II Młodość ul.Urzędnicza 68, 30-074 Kraków -szt. 1. Zadanie 5 - Odkurzacz bezworkowy dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Prusy 1, 32-010 Kocmyrzów- szt. 1. Zadanie 6 - Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Prusy 1, 32-010 Kocmyrzów- szt. 1. Zadanie 7 -Czajnik elektryczny dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Prusy 1, 32-010 Kocmyrzów - szt. 1. Zadanie 8 - Czajnik elektryczny dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Prusy 1, 32-010 Kocmyrzów - szt. 2. Zadanie 9 - Czajnik elektryczny dla Dziekanatu Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt al.Mickiewicza 24/28 , 30-059 Kraków -szt 2 Zadanie 10 - Czajnik elektryczny dla Działu Gospodarki Materiałowej(Magazyn Centralny) Al. A. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków - szt.10. Zadanie 11 - Czajnik elektryczny Katedra Żywienia Człowieka ul.Balicka 122, 30-149 Kraków - szt. 2. Zadanie 12 - Ekspres do kawy dla Centrum Kultury Studenckiej, al. 29Listopada 50, 31-425 Kraków - szt. 1. Zadanie 13 - Kuchenka mikrofalowa dla Dziekanatu Wydziału Ogrodniczego al.29 Listopada 54, 31-425 Kraków - szt. 1 Zadanie 14 - Ekspres do kawy dla Dziekanatu Wydziału Ogrodniczego al.29-Listopada 54, 31-425 Kraków - szt.1 Zadanie 15 - Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca dla Katedry Zoologii i Ekologii al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków- szt 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana została zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które wykonawca zobowiązany jest złożyć łącznie z ofertą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana została zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które wykonawca zobowiązany jest złożyć łącznie z ofertą
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana została zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które wykonawca zobowiązany jest złożyć łącznie z ofertą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana została zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które wykonawca zobowiązany jest złożyć łącznie z ofertą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana została zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które wykonawca zobowiązany jest złożyć łącznie z ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 - określający parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych okumentów do niej załączonych (np. odpis z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności: a) gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, b) zmiany adresu pod który sprzęt ma być dostarczony pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, c) zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, d) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych pok.36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:45, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych pok.36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup sprzętu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.