eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleśnaZakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Pleśna: Zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 94046 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy. 3.Kod CPV- 34115200-8 Załącznik nr 1 Opis minimalnych parametrów techniczno -użytkowych i warunków gwarancji Przedmiot zamówienia; Zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim Producent/Marka: Typ/Model: Rok produkcji 2012 Lp.Wymagane parametry techniczne, wyposażenie, warunki gwarancjiSpełnia/nie spełnia Parametry oferowane przez Dostawcę 1.Nadwozie Samochód osobowy typu mikrobus 8+ (1 kierowca) posiadający świadectwo homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych Fotel kierowcy i podwójne siedzenie obok kierowcy z zagłówkami Siedzenie dwuosobowe + jednoosobowe w II rzędzie siedzeń Siedzenie trzyosobowe składane w III rzędzie siedzeń Każde miejsce wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa Drzwi boczne przesuwane z prawej strony Uchwyt wspomagający wsiadanie, zamontowany przy drzwiach przesuwanych Stopień wejściowy wewnątrz z oświetleniem Całkowite przeszklenie pojazdu , szyby termoizolacyjne termiczne, rolety przeciwsłoneczne Elektrycznie regulowane przednie szyby W II rzędzie siedzeń szyba przesuwna Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane i składane Wycieraczki szyby przedniej z regulacją prędkości i spryskiwaczami Pełne wyłożenie ścian bocznych i dachu Drzwi dwuskrzydłowe z oknami ogrzewanymi Podłoga antypoślizgowa , łatwo zmywalna Kolor jednolity srebrny metalik Tapicerka w kolorze ciemnym w przestrzeni kierowcy i pasażerskiej Pełna podsufitka Tylna szyba z wycieraczką i spryskiwaczem 2.Parametry techniczne Silnik wysokoprężny o pojemności min. 1900cm3 Moc silnika min. 140KM Rodzaj paliwa ON Manualna skrzynia biegów Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 5 Napęd przedni Układy bezpieczeństwa i stabilizacji jazdy, Niezależne zawieszenie przednie i tylne z stabilizatorem ESP , ASR, MSR l, EDS lub równoważne Hamulce tarczowe wentylowane przód i tył , System ABS Układ kierowniczy, Wspomaganie układu kierowniczego Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy 3.Pozostałe wyposażenie Klimatyzacja przedziału kierowcy i przewietrzanie przedziału pasażerskiego Ogrzewanie przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy Czujnik zapięcia pasów kierowcy Autoalarm Centralny zamek sterowany z pilota Radio oryginalne z zestawem głośników Koło zapasowe pełnowymiarowe Komplet narzędzi w tym podnośnik oraz klucz do kół Gaśnica , apteczka , trójkąt ostrzegawczy Komplet kół zimowych ( opony na stalowych felgach) Nadkola i chlapacze przód i tył Czujniki parkowania tył 4.Zabudowa i oznakowanie Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem inwalidzi Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn Pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim Najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o długości 2100 mm Próg elektryczny wysuwany ułatwiający wsiadanie mocowany przy drzwiach przesuwnych Oznakowanie dla osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami o ruchu drogowy5.Homologacja Wymagana homologacja o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych 5.Gwarancja Nie mniej niż 24 miesiące na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrówNie mniej niż 36 miesięcy na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów Nie mniej niż 144 miesięcy na perforację nadwozia 6.Ubezpieczenie AC, OC, NW ważne 1 rok 7.Dostarczenie pojazdu Do siedziby Zamawiającego z pełnym bakiem ON oraz kompletem dokumentów gotów do jazdy 8.Termin realizacji zamówienia Do 20.06.2012 Podane wymagania przez Zamawiającego są wymaganiami minimalnymi. Dostawca może zaoferować równoważne parametry i dodatkowe wyposażenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - wzór zał. Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ, 4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 5) parafowany wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zużycie energii - 12
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 12
  • 4 - Emisja tlenków azotu - 2
  • 5 - Emisja cząsteczek stałych - 2
  • 6 - Emisja węglowodorów - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z wybranym wykonawcą zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane z uwzględnieniem postanowień art. 144 Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-171 Pleśna 240, Urząd GminyPleśna, pok. nr 14 w godzinach pracy Urzędu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w Pleśnej 240, pokój nr 9 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych projektu Beneficjenta pn. Likwidacja Barier transportowych poprzez zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Pleśna w ramach obszaru D realizacji programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.