eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBudowa Punktu gromadzenia odpadów problemowych przy ulicy Wrzesińskiej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Poznań: Budowa Punktu gromadzenia odpadów problemowych przy ulicy Wrzesińskiej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 94055 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktu gromadzenia odpadów problemowych przy ulicy Wrzesińskiej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Gromadzenia Odpadów Problemowych przy ul. Wrzesińskiej w Poznaniu, na którą składają się w szczególności: - Budynek socjalno - biurowy o powierzchni użytkowej 52, 71 m2 - Magazyn na odpady problemowe o powierzchni użytkowej 33,18 m2 - Magazyn na surowce i sprzęt o powierzchni użytkowej 49,88 m2 - Zadaszoną rampę ze stanowiskami na kontenery 13,0x30,0m - Instalacje wod-kan, - Elektryczne ogrzewania pomieszczeń - Przyłącza wod-kan - Przyłącza energetyczne - Drogi i place z kostki betonowej - Odwodnienie placu - Oświetlenie terenu - Ogrodzenie - Zieleń - Monitoring - Zakup wyposażenia zgodnie z projektem technologii m. in. pojemniki, kontenery, regały, wózek widłowy elektryczny itp. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlaną i sztuką budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45 000,00- zł, /słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100/. Wadium może być wnoszone w następujących formach, tj.: - przelew, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w ww. formach należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 800 - 1430 . Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 09.07 2009r. do godz. 09:00 , które zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wadium w formie przelewu wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: PKO BP I O-Poznań nr konta 38 1020 4027 0000 1402 0049 2892. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie przelewu, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwacia ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), a. Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. wykaz zawierający minimum trzy zadania dotyczące obiektów kubaturowych zrealizowanych w konstrukcji stalowej. b. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymaganych uprawnień: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz udzielą na wykonanie całości przedmiotu umowy minimum 36 miesięcy gwarancji. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX pkt.1 i pkt.2 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY: a) formularz ofertowy - wzór załącznik nr 4, b) kosztorys ofertowy, c) harmonogram rzeczowo - finansowy - z określeniem zakresu robót do realizacji w roku 2009 o wartości brutto ok. 2 400 000, 00 zł oraz zakresu i wartości robót pozostałych do realizacji w 2010 r d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), i) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. wykaz zawierający minimum trzy zadania dotyczące obiektów kubaturowych zrealizowanych w konstrukcji stalowej - załącznik nr 5, j) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z odpisami (kserokopią) decyzji potwierdzających uprawnienia budowlane do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6, k) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1. , d, e, f, g, h oraz 2.a powinny być złożone przez każdy podmiot.. 2.OŚWIADCZENIA : a. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp - załącznik nr 7, b. oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 8. Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania). Dokumenty określone w Rozdziale IX pkt.1 SIWZ winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa uprawniającego do reprezentowania składającego ofertę. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność kopii. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli: - oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictwa, lub, którzy złożyli: - dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do uzupełnienia ich w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę, wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust.4 ustawy Pzp wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań pok. 11 płatna - 377,00 zł (wersja papierowa), 6,50 zł (wersja elektroniczna na płycie CD).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań pok.13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.