Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Pińczów: Dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 94111 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie, ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, fax 041 3577373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zaklad Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: - Baleron ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek mielony wędzony ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek wędzony ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa biała ilość roczna 400kg,PN-A-82007, kod CPV15131130-5 - Kiełbasa drobiowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131135-0 - Kiełbasa krakowska ilość roczna 400kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa mielona ilość roczna 2300kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa szynkowa wołowa ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131132-9 - Kiełbasa wiejska ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa zwyczajna ilość roczna 5000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa żywiecka ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Karkówka bez kości - surowa, ilośc roczna 300kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kaszanka ilość roczna 2000kg, PN-A-82007, kod CPV-15131134-3 - Mięso drobne, gulaszowe, wieprzowe, surowe, ilość roczna 4250kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Mortadela ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Parówka wieprzowa ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Pasztet pieczony wieprzowy ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131310-1 - Pasztetowa ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Pieczeń rzymska ilość roczna 2300kg, PN-A-82007, kod CPV15131130-5 - Salceson włoski ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Schab bez kości, surowy, ilość roczna 400kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kiełbasa serwolatka ilość roczna 1800kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Szynka kanapkowa ilość roczna 500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka mielona ilość roczna 800kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka tyrolska ilość roczna 1100kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka wędzona wieprzowa ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131210-0 - Wątroba wołowa surowa, ilość roczna 1800kg, PN-86/A-82004, kod CPV-15114000-0 - Wołowina pieczeniowa - surowa, ilość roczna 1000kg, PN-88/A-82003, kod CPV-15111000-9 - Wołowina bez kości klasa II, surowa, ilość roczna 400kg, PN-88/A-82003, kod CPV-15111000-9 - Baleron drobiowy ilość roczna 200kg,PN-A- 86526, kod CPV-15131135-0 - Biodrówka wieprzowa-surowa, ilość roczna 400kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kiełbasa czosnkowa ilość roczna 600kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa krakowska-drobiowa ilość roczna 200kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131130-5 - Serca wieprzowe - surowe, ilość roczna 1200kg, PN-86/A-82004, kod CPV- 15114000-0 - Szynka delikatesowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV- 15131410-2 - Szynka z indyka ilość roczna 200kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131410-2 - Szynka śniadaniowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Podgardle wędzone ilość roczna 900kg, PN-A-82007, kod CPV-15113000-3 Część B zamówienia: - Piersi z kurczaka ilość roczna 300kg, , PN-92-/R78550, kod CPV-15112210-1 - Udziec drobiowy bez kości ilość roczna 1500kg, PN-92-R78550, kod CPV-15112210-1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: 7500,00zł-dla części A zamówienia oraz 400,00zł - dla części B zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą wraz z ofertą; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 i 3 albo wg wyboru Wykonawcy załącznik - dowód wpłaty wadium 2 lub 3 do SIWZ. - Zaoferują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. - Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie, ul. 3-go Maja 34..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Pińczowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: - Baleron ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek mielony wędzony ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek wędzony ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa biała ilość roczna 400kg,PN-A-82007, kod CPV15131130-5 - Kiełbasa drobiowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131135-0 - Kiełbasa krakowska ilość roczna 400kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa mielona ilość roczna 2300kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa szynkowa wołowa ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131132-9 - Kiełbasa wiejska ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa zwyczajna ilość roczna 5000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa żywiecka ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Karkówka bez kości - surowa, ilośc roczna 300kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kaszanka ilość roczna 2000kg, PN-A-82007, kod CPV-15131134-3 - Mięso drobne, gulaszowe, wieprzowe, surowe, ilość roczna 4250kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Mortadela ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Parówka wieprzowa ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Pasztet pieczony wieprzowy ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131310-1 - Pasztetowa ilość roczna 1500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Pieczeń rzymska ilość roczna 2300kg, PN-A-82007, kod CPV15131130-5 - Salceson włoski ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Schab bez kości, surowy, ilość roczna 400kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kiełbasa serwolatka ilość roczna 1800kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Szynka kanapkowa ilość roczna 500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka mielona ilość roczna 800kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka tyrolska ilość roczna 1100kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Szynka wędzona wieprzowa ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131210-0 - Wątroba wołowa surowa, ilość roczna 1800kg, PN-86/A-82004, kod CPV-15114000-0 - Wołowina pieczeniowa - surowa, ilość roczna 1000kg, PN-88/A-82003, kod CPV-15111000-9 - Wołowina bez kości klasa II, surowa, ilość roczna 400kg, PN-88/A-82003, kod CPV-15111000-9 - Baleron drobiowy ilość roczna 200kg,PN-A- 86526, kod CPV-15131135-0 - Biodrówka wieprzowa-surowa, ilość roczna 400kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 - Kiełbasa czosnkowa ilość roczna 600kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa krakowska-drobiowa ilość roczna 200kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131130-5 - Serca wieprzowe - surowe, ilość roczna 1200kg, PN-86/A-82004, kod CPV- 15114000-0 - Szynka delikatesowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV- 15131410-2 - Szynka z indyka ilość roczna 200kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131410-2 - Szynka śniadaniowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 - Podgardle wędzone ilość roczna 900kg, PN-A-82007, kod CPV-15113000-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Pińczowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia: - Piersi z kurczaka ilość roczna 300kg, , PN-92-/R78550, kod CPV-15112210-1 - Udziec drobiowy bez kości ilość roczna 1500kg, PN-92-R78550, kod CPV-15112210-1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- " Poprawa infrastruktury wodno - ściekowej poprzez budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Pińczów".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 03.02.2025 do 27.06.2025 w formie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 03.02.2025 r . do 27.06.2025 w formie biletów miesięcznych
- KOMPLEKSOWE USŁUGI W ZAKRESIE PRANIA DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
- Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Pińczowie
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Nowym Tomyśl
- "Dostawa produktów żywieniowych do ZkiW nr 1 w Pelplinie"
- Dostawa artykułów żywnościowych - 6 części
- Dostawa żywności do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.