Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Łowicz: Modernizacja bazy treningowej poprzez utworzenie siłowni i przebudowie zaplecza sanitarno-szatniowego dla stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego oraz hali OSIR Nr 1 w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 94121 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy treningowej poprzez utworzenie siłowni i przebudowie zaplecza sanitarno-szatniowego dla stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego oraz hali OSIR Nr 1 w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie siłowni, zaplecza sanitarno-szatniowego, wejścia, korytarza i recepcji w hali OSIR NR 1 w Łowiczu Zakres prac przyjętych do przebudowy A. Przebudowa siłowni o powierzchni użytkowej 74,0 m2 wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych. modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego. malowanie ścian farbą o podwyższonej odporności na ścieranie, wykonanie sufitów podwieszanych modernizacja instalacji elektrycznej i co. wraz z osprzętem. B. Przebudowa trzech szatni na parterze o powierzchni użytkowej 48,98 m2, wymiana istniejącej stolarki na drzwi z profil aluminiowych modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego, ułożenie posadzek ceramicznych. malowanie farbą emulsyjną, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, wykonanie sufitów podwieszanych. modernizacja instalacji elektrycznej i co. wraz z osprzętem. C. Przebudowa pomieszczeń sanitarnych przy szatniach o powierzchni użytkowej 50,73 m2, rozebranie ścianek działowych, zamurowanie otworów, roboty murarskie modernizacja podłóg: rozebranie istniejącego podłoża, wykonanie podbudowy beton B-7,5 gr. 15 cm, izolacja termiczna styropian, 8cm, izolacja przeciwwilgotnościowej, posadzki płytek ceramicznych. modernizacja instalacji elektrycznej, wymiana instalacji wod-kan i c.o. wraz z wymianą osprzętu wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych, wykonanie sufitów podwieszanych, okładziny ceramiczne ścian, montaż kabin systemowych oraz przystosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych. D. Wymiana drzwi ewakuacyjnych: zewnętrzne, aluminiowe, dwuskrzydłowe, ciepłe, z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz szt. 2. zewnętrzne, aluminiowe, ciepłe. szt. 1, drzwi z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz. wewnętrzne, aluminiowe, jednoskrzydłowe, z uchwytem antypanicznym, otwierane na zewnątrz, szt. 2. E. Przebudowa wejść, korytarzy i recepcji: wymiana podłóg, wymiana wewnętrznej ścianki przedsionka wejścia głównego. likwidacja przedsionków w przejściach pomiędzy areną a częścią socjalną - komunikacją. modernizacja podłóg: skucie posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie podłogi z tworzywa sztucznego. malowanie ścian farby emulsyjną, wykonanie ścian z tynku żywicznego, wykonanie sufitów podwieszanych wymiana stolarki na drzwi z profil aluminiowych. Wymiana okna wewnętrznego podawczego-przesuwnego z profili aluminiowych, z wypełnieniem ze szkła, nawiązującego wyglądem do ścianki przedsionka..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 1. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie i remoncie budynku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: a) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zamówienia oraz minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, b) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zamówienia, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi zakresie zamówienia, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 00,00 zł na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzający zdolność kredytową Wykonawcy lub wysokość środków finansowych wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz - Wydział Inwestycji i Remontów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu terapeutycznego (9 noclegów) dla 26 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Adaptacja pracowni dla zawodów TT, TŻiUG, TF oraz adaptacja korytarza w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Dzierżawa analizatorów oraz dostawy odczynników laboratoryjnych i artykułów medycznych
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.