Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Warszawa: Druku w języku polskim raportu rocznego Działalność Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki oraz ocena stanu bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w Polsce w 2012 roku oraz wkładki do każdego egzemplarza (71/2013/GP).
Numer ogłoszenia: 94123 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Krucza 36, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6959826, faks 22 6959856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druku w języku polskim raportu rocznego Działalność Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki oraz ocena stanu bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w Polsce w 2012 roku oraz wkładki do każdego egzemplarza (71/2013/GP)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Charakterystyka raportu rocznego Działalność Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki oraz ocena stanu bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w Polsce w 2012 roku 1) Rocznik (wydanie jednego numeru w formie elektronicznej i drukowanej). 2) Tematyka publikacji dotyczy corocznego sprawozdania z działalności Prezesa PAA oraz oceny stanu bezpieczeństwa i ochrony radiologicznej kraju. Zawartość merytoryczną poszczególnych tekstów drukowanych w publikacji określa Zamawiający. 3) Materiał ma objętość około 112 stron maszynopisu w formacie 210x210 (tekst techniczny, mogący zawierać symbole matematyczne, chemiczne i strukturalne), w tym około 43 strony rysunków, wykresów i tabel w języku polskim. 4) Projekt i szatę graficzną - należy zachować dotychczasowy charakter (wzór stanowi dołączony egzemplarz) i format periodyku. Format 210x210. 5) Druk: - okładka drukowana w kolorze 4 + 0 - na papierze kredowym matowym 300 g/m2, folia mat jednostronna, lakier UV wybiórczo jednostronnie, oprawa klejona; - środek w czterech kolorach na papierze kredowym matowym 115 g/m2, lakierowana lakierem offsetowym. 6) Wykonanie wstępnego projektu graficznego (portfolio) i przesłanie do Zamawiającego. Po naniesionych korektach gotowy projekt graficzny zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej, a następnie po akceptacji całego materiału projekt zostanie wykonany w formie elektronicznej (grafika-dołączone oddzielnie schematy (edytowalne), fotografie w programie graficznym(JPG) oraz całość, także w PDF na którym można będzie nanosić poprawki) i dostarczony na płycie. 7) Płatność zostanie dokonana po wykonaniu usługi, odbiorze pracy i wydruku bez uwag. 8) Termin realizacji zamówienia: prace graficzne - 10 dni od dostarczenia wykonawcy materiałów; druk - w ciągu 2 tygodni po akceptacji materiału do druku. 9) Nakład pojedynczego numeru - 300 egz. 10) Wydawnictwo posiada numer ISSN 9788371210297 Zakres prac wykonywanych przez Wykonawcę: 1) Wykonawca opracuje plastycznie numer publikacji zgodnie z jego zawartością merytoryczną i przekaże gotowy materiał w formie elektronicznej. Przygotowanie do wstawienia, ewentualnie poprawienie, obróbka rysunków i fotografii, schematów, tytułów dostarczonych po akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej jakości wydruku fotografii i rysunków. Zachowania projektu, szaty graficznej i układu strony (egzemplarz przekazany w załączeniu). Wykonawca opracuje plastycznie wkładkę do publikacji, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Druk wkładki po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. 2) Wstępne przełamanie dostarczonego materiału przez Zamawiającego wraz z rysunkami, schematami, tabelami, zdjęciami (w formacie PDF). Dostarczenie przez Wykonawcę przełamanego materiału oraz przesłanie materiału do I korekty dla Zamawiającego. 3) Naniesienie zmian - I korekta (autorska i redakcyjna) przeprowadzona przez Zamawiającego. Wykonanie okładki do druku, plik postscriptowy do naświetlania i przesłanie do Zamawiającego. Po akceptacji Zamawiającego przesłanie do Wykonawcy. 4) Przesłanie w formie elektronicznej egzemplarza sygnalnego na adres wskazany przez Zamawiającego i wydruk jednego egzemplarza do korekty na makiecie drukarskiej ostatniej korekty na makiecie drukarskiej periodyku. Przeprowadzenie II korekty. 5) Przesłanie egzemplarza po II korekcie przeprowadzonej przez Zamawiającego do ostatniej III korekty redakcyjnej. 6) Dostosowanie zmian po III korekcie. 7) Przygotowanie materiału do druku. 8) Przygotowanie jednego egzemplarza (szablonu) i przesłanie na adres elektroniczny uzgodniony z Zamawiającym. Druk na materiale Wykonawcy i oprawa klejona. 9) Przygotowanie wersji elektronicznej publikacji i przesłanie oraz dostarczenie na nośniku elektronicznym na adres wskazany przez Zamawiającego w uzgodnionym formacie do umieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej oraz dużym formacie do publikacji. 10) Dostarczenie całości tabel, rysunków w oddzielnym pliku. Dostarczenie schematów i map w formacie edytowalnym przez Zamawiającego. 11) Kolportaż części nakładu do wskazanych drogą elektroniczną przez Zamawiającego odbiorców za pośrednictwem poczty (przesyłka zwykła) oraz transport (w tym rozładunek) pozostałej ilości nakładu do Państwowej Agencji Atomistyki, Warszawa, ul. Krucza 36. Kolportaż, transport i rozładunek na koszt Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K-Bis Studio Ismaiłow Muchtar, ul. Matejki 7/14, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24846,00
Oferta z najniższą ceną: 24846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa drukowania jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Zgodnie z powyższym artykułem zamawiający wystosował zaproszenie do złożenia oferty do 5 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.