Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Warszawa: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych
Numer ogłoszenia: 94147 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (wg potrzeb Zamawiającego) dostawy materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0, 24.20.00.00-6, 24.31.18.00-8, 39.22.40.00-8, 33.14.11.19-7, 39.22.57.20-8, 44.61.83.40-0, 24.95.91.00-2, 19.52.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.68.30.00-1, 39.23.00.00-3, 24.91.12.00-5, 44.92.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wzór - załącznik nr 5A - 5 I do SIWZ) - wzór znajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego, b) kartę charakterystyki asortymentu wskazanego w zadaniu nr 2 poz. 1-4 i w zadaniu nr 9 poz. 2-4. W przypadku, gdy dokumenty sporządzone są w języku obcym należy do oferty dołączyć tłumaczenie danego dokumentu na język polski, poświadczone przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy asortymentu - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatną wersję elektroniczną z ww. strony internetowej lub płatną wersję papierową na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt wykonania kopii 1 strony - 1 PLN + ewentualne koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy foli daktyloskopijnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy foli daktyloskopijnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5A. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5A oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz posiadał min. 12 miesięczny okres ważności (liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy). 5.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy proszków daktyloskopijnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy proszków daktyloskopijnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5B. 3.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5B do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz posiadał min. 12 miesięczny okres ważności (liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy). 5.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00-6, 24.31.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy pędzli daktyloskopijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy pędzli daktyloskopijnych. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5C. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5C do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania 4.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy kompresów zapachowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kompresów zapachowych. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5D. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5D do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz posiadał min. 12 miesięczny okres ważności (liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy). 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy słojów, wiek, folii aluminiowych oraz lakierów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia sa dostawy słojów, wiek, folii aluminiowych oraz lakierów 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5E. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5E do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz lakier do włosów posiadał min. 12 miesięczny okres ważności liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy. 4.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.20-8, 44.61.83.40-0, 24.95.91.00-2, 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy skalówek, linijek oraz numerków dowodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy skalówek, linijek oraz numerków dowodowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5F. 3.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5F do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.29.25.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy torebek foliowych z zapięciem strunowym, folii silosowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy toreb foliowych z zapięciem strunowym,folii silosowych 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5G. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5A-5I do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 4.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy wymazówek jednorazowego użycia do zabezpieczania i pobierania wymazów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wymazówek jednorazowego użycia do zabezpieczania i pobierania wymazów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5H. 3.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5H do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz posiadał min. 12 miesięczny okres ważności liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy. 5.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy materiałów daktyloskopijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów daktyloskopijnych. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawarty został w załączniku nr 5I. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Cenowym (kol. 3) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą Producent należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 5I do SIWZ oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania oraz w poz. 2,3,4 posiadał min. 12 miesięczny okres ważności liczony od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy. 4.Zamawiający wymaga, aby asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, był dostarczony do Zamawiającego wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.30.00-1, 39.23.00.00-3, 44.92.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy asortymentu - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.