Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Koszalin: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162
Numer ogłoszenia: 94165 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót uzupełniających przy realizacji projektu pn.: Przebudowa przejścia przez m. Sławoborze w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162 polegajacych na: 1) wykonaniu przebudowy dojścia do kwiaciarni i do posesji Nr 14 przy ul. Świdwińskiej, wykonaniu zjazdu do posesji przy ul. Świdwińskiej w km 29+950 oraz wykonaniu zjazdu na działkę 63/4 w km 28+900 zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 13 z dnia 26.12.2011r. 2) wykonaniu wjazdów i dojść do posesji na wlotach B i D ronda zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 16 z dnia 02.02.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany w ramach poddziałania 2.1.1 Regionalna infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15067,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18533,54
Oferta z najniższą ceną: 18533,54 / Oferta z najwyższą ceną: 18533,54
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią zatwierdzonego Protokółu Konieczności Nr 13 z dnia 26.12.2011r. oraz wniosku Wykonawcy robót Nr 80/1234, na skutek interwencji Wójta Gminy oraz Dyrektora PZD w Świdwinie, na radzie budowy omówiono sprawę istniejącego wjazdu do posesji nr 14 przy ulicy Świdwińskiej, którego odtworzenie nie przewiduje dokumentacja projektowa. Ww. wnioskują o zachowanie istniejącego zjazdu ze względu na prowadzą działalność gospodarczą mieszkańca. Wjazd wykorzystywany jest przez klientów. Inżynier Projektu zwrócił się do Projektanta o ponowne przeanalizowanie odtworzenia istniejącego zjazdu. Projektant stwierdził konieczność rozszerzenia zamówienia podstawowego o wykonanie ww. wjazdu, zgodnie z konstrukcją jak dla zjazdów zamówienia podstawowego. Po przebudowie chodnika wzdłuż drogi, rzędna niwelety chodnika przy działkach Nr 475/12 i 475/13 jest wyżej o kolo 27 cm niż rzędna dojść do kwiaciarni i budynku w km 29+950. Powstał uskok między istniejącym dojściem a nowoprojektowanym chodnikiem. Właściciel jest przeciwny propozycji wykonania schodka, ponieważ uniemożliwi to wjazd osobom niepełnosprawnym. Projektant w ramach nadzoru autorskiego stwierdził konieczność przedrukowania części istniejącej nawierzchni celem dowiązania wysokościowego do projektowanego chodnika, rozszerzając zakres zamówienia podstawowego o przebrukowanie części istniejącej nawierzchni. Zjazd w km 28+900 do działki 63/4 nie został uwzględniony w dokumentacji projektowej, ale ze względu na to, że jest to jedyny zjazd z drogi publicznej do budynku na powyższej działce, Projektant stwierdził konieczność rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o powyższy zjazd. Zgodnie z treścią zatwierdzonego Protokółu Konieczności Nr 16 z dnia 02.02.2012r. oraz Wniosku Wykonawcy nr 92/1234 w trakcie robót w rejonie ronda stwierdzono brak uwzględnienia w dokumentacji istniejących wjazdów i dojść do posesji na wlotach B i D. Po stwierdzeniu przez Projektanta konieczności odtworzenia istniejących wjazdów, rozszerzył zakres zamówienia podstawowego o wykonanie ww. wjazdów i dojść do posesji w rejonie ronda. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
- BUDOWA PLACU ZABAW W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ" W RAMACH REALIZACJI ZADANIA PN. "UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WOLA"
- Projekt i budowa drogi gminnej przy szkole, w miejscowości Lamkowo, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3468L ul. Górna w miejscowości Hrubieszów"
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
- Budowa dróg gminnych: Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej w m. Koziegłowy, ul. Zacisze - ETAP I Część nr 2: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Leśnej do DP3804S ul. Śląska w m. Zabijak
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.