eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa a znajdującego się na obszarze właściwości Odziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 94185 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Wrocław: Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa a znajdującego się na obszarze właściwości Odziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508196-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 01034470800664, ul. ul. Mińska 60, 54610 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97, e-mail jgontarska@anr.gov.pl, mjanek@anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa a znajdującego się na obszarze właściwości Odziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR.SOP.250.48.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 przedmiotem zamówienia jest realizacja usług z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, powiatów: kłodzkiego dzierżoniowskiego, świdnickiego wałbrzyskiego i ząbkowickiego. Zamawiający w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia w przeciągu ostatnich 24 miesięcy wykonał usługi w zakresie gospodarki mieszkaniowej, zarządu i administrowania nieruchomościami, obrotu nieruchomościami, w tym: - min. 50 lustracji nieruchomości (wysypisk śmieci, lokali mieszkalnych, zbiorników na nieczystości, awarii w lokalach oraz budynkach), - przygotowanie min. 20 umów najmu - min. 30 umów nieodpłatnego przekazania lokali mieszkalnych - przygotowanie min. 5 umów sprzedaży w trybie art. 231 k.c. oraz 5 umów sprzedaży lokali mieszkalnych, -przygotowaniu min 10 umów dotyczących zawarcia służebności związanej z przesyłem lub przeniesienia własności za wynagrodzeniem w zakresie urządzeń przesyłowych, - uczestniczenie w min. 20 zebraniach ze wspólnotami mieszkaniowymi, - 20 monitorowań systemów ochrony obiektów, - uczestniczenie w min. 5 oględzinach z udziałem np. Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Nadzoru Budowlanego w zdarzeniach klęsk żywiołowych, kradzieży, włamań, katastrof budowlanych itp., - uczestniczenie w oględzinach min. 15 obiektów zabytkowych celem typowania robót zabezpieczających, - uczestniczenie w oględzinach min. 15 pustostanów celem wykonania deratyzacji , dezynsekcji i porządkowania, - zamawiający szacuję, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał ok. 1500 km własnym środkiem transportu, W zasobie objętym przedmiotem zamówienia znajduje się ok. 734 budynków z czego ok 250 mieszkalnych zasiedlonych przez ok 600 najemców w tym: -zasiedlonych wspólnotami mieszkaniowymi - ok. 142 szt. -zasiedlonych bez wspólnot mieszkaniowych ok. 109 szt. - inne budynki nie zasiedlone ok. 483 szt. - ilość ogródków działkowych ok 100szt. w tym ok 75 objętych umowami pozostałe użytkowane bezumownie W ramach usługi wykonywane będą następujące czynności: Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych tj. prowadzenie rejestracji spraw, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji itp. głównie z zakresu administrowania i zarządzania mieniem niezagospodarowanym. a). W zakresie utrzymania i gospodarowania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową - przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą, nieodpłatnym przekazaniem nieruchomości lokalowych, zawieraniem i przedłużaniem umów najmu oraz zamianą lokali - przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków przydomowych, sprawdzaniem prawa przysługiwania dzierżawy ogródków, wydawaniem i odbieraniem ogródków do dzierżawy - przygotowanie dokumentów w celu prowadzenia korespondencji w zakresie zadań związanych z gospodarką mieszkaniową - przygotowywanie dokumentacji do przekazania lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, komórek gospodarczych, budynków gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych - uczestnictwo w udostępnianiu lokali do zamiany dla zainteresowanych najemców - przygotowywanie dokumentacji związanej z utrzymaniem porządku i czystości nieruchomości zabudowanych - oględziny lokali i przygotowanie dokumentacji fotograficzno-opisowej lokali; b). W zakresie wspólnot mieszkaniowych - przygotowywanie dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych z zebrań i podjętych uchwał - przygotowywania i opracowywanie projektów uchwał wspólnot mieszkaniowych, - przygotowanie danych do rejestru wspólnot mieszkaniowych, - przygotowanie dokumentacji dotyczących wydatków wspólnot mieszkaniowych - przygotowywanie wniosków w sprawie uznania za nieważne uchwał wspólnot mieszkaniowych c). W zakresie kosztów utrzymania nieruchomości związanych z gospodarką mieszkaniową: - dokonywanie odczytów urządzeń pomiarowych dostaw mediów, - przygotowywanie umów na dostawę mediów, - przygotowanie dokumentacji dotyczącej wydatków związanych z dostawa mediów - przygotowywanie deklaracji za gospodarowanie odpadami d). W zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk śmieci : - oględziny terenu i sporządzanie dokumentacji fotograficzno-opisowej, - przygotowywanie wniosków na projekty i wykonanie likwidacji wysypisk, - przygotowanie dokumentów dotyczących wydania nieruchomości i odbioru wykonanych prac likwidacji wysypisk śmieci, - przygotowanie danych do zestawienia wysypisk i sposobu ich likwidacji e). W zakresie ochrony obiektów i nieruchomości zabudowanych - zgłaszanie nieprawidłowości w systemie ochrony, - zgłaszanie kradzieży odpowiednim organom, - uczestniczenie w oględzinach z odpowiednimi służbami ( policja, ubezpieczyciel itp.), f). W zakresie wyceny nieruchomości - przygotowywanie wniosków do wyceny, - odnotowywanie wpływu operatów szacunkowych, prowadzenie rejestru, przygotowywanie wniosków do poprawy operatów szacunkowych, przygotowywanie rozliczenia, - współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi , g) przygotowywanie pełnej dokumentacji w sprawach związanych z uzgodnieniem stanów formalnoprawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu, h). przygotowywanie sprzedaży nieruchomości w trybie art. 231 K.c., i). przygotowaniu umów dotyczących zawarcia służebności związanej z przesyłem lub przeniesienia własności za wynagrodzeniem w zakresie urządzeń przesyłowych j). sporządzanie wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. 4.2 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie od 104 do 144 godzin miesięcznie (kryterium oceny ofert) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował Usługi osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. 4.3 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 70100000-2 - usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 70100000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105691.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowa MIREKS Mirosław Sowiński , , Krosnowice 138, 57-362, Krosnowice , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161760
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161760
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324720
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.