eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżPełnienie obowiązków inspektora nadzoru w zakresiezadanie 1 - robót w branży drogowej, zadanie 2 - robót branży elektrycznej, zadanie 3 - robót branży sanitarnej, przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwąPrzebudowa sieci dróg gminnych i powiatowych w Chodzieży, celem aktywizacji obszarów miejskich i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Chodzież: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w zakresie: zadanie 1 - robót w branży drogowej, zadanie 2 - robót branży elektrycznej, zadanie 3 - robót branży sanitarnej, przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa sieci dróg gminnych i powiatowych w Chodzieży, celem aktywizacji obszarów miejskich i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 94204 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45442 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, faks 067 2827232.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w zakresie: zadanie 1 - robót w branży drogowej, zadanie 2 - robót branży elektrycznej, zadanie 3 - robót branży sanitarnej, przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa sieci dróg gminnych i powiatowych w Chodzieży, celem aktywizacji obszarów miejskich i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w zakresie: zadanie 1 - robót w branży drogowej (wartość nadzorowanych prac wynosi 5.283.209,70 zł) zadanie 2 - robót branży elektrycznej (wartość nadzorowanych prac wynosi 368.498,51 zł) zadanie 3 - robót branży sanitarnej (wartość nadzorowanych prac wynosi 1.060.677,99 zł) przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa sieci dróg gminnych i powiatowych w Chodzieży celem aktywizacji obszarów miejskich i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (a w szczególności art. 25, wraz z kontrolowaniem rozliczenia budowy oraz art. 26, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016, z późniejszymi zmianami), oraz ustaleniami stron. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4) zapewnienie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz inwestycji w zakresie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013, 5) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 6) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia, 7) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, 8) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, 9) współpraca z nadzorem autorskim, 10) nadzór i akceptacja przeprowadzanych testów i technologicznych rozruchów, 11) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) zachowanie poufności informacji, 14) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, 15) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 16) zatwierdzanie rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 17) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska, 18) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 19) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 20) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 21) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego, 22) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót, 23) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych i zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, 24) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 25) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 26) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 27) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 28) Uzyskanie we współpracy z Zamawiającym zmiany decyzji pozwolenia na budowę, jeśli taka konieczność zaistnieje, 29) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 30) przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 31) podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 32) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 33) wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu, 34) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 35) uczestniczenie w kontrolach instytucji dotującej, wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych wyjaśnień - jeśli taka konieczność zaistnieje, 36) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 37) ocenianie i pomoc w rozstrzyganiu wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, oraz problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 38) organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) - po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego), 39) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 40) okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, 41) uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym, 42) zarekomendowaniu zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. Decyzje Inspektorów Nadzoru dotyczące zmiany wykonania przedmiotu umowy, zawieszenia wykonania robót oraz zmiany wynagrodzenia wymagają zatwierdzenia Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny Priorytet II. Infrastruktura komunikacyjna 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, drogi powiatowe i gminne)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Inspektor nadzoru robót branży drogowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MATIS, Leonard Kryger, ul. Górna 1B/6, 64-820 Szamocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Inspektor nadzoru robót branży elektrycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELPROMONT BIS Sp.J. Zbigniew, Andrzej, Józef, Anna Rycerz, ul. Notecka 31, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10686,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. REMIX, Kicin, ul. Poznańska 13, 62-004 Czerwonak, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10686,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.