Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Gdańsk: Drukowanie materiałów na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku do marca 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 94206 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3205590, faks 0-58 3205579.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie materiałów na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku do marca 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje drukowanie do marca 2014 roku materiałów na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku wraz z dostawą, tzn.: odbiór materiałów do druku z Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku, przygotowanie do druku, przetworzenie materiałów przygotowanych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF, sprawdzenie wydruku z dostarczonym wzorcem, druk, dostawę wydrukowanych materiałów na III piętro do siedziby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na stronie www.oke.gda.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000,00 (słownie pięć tysięcy złotych) 1)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie IX SIWZ. 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu na rachunek bankowy nr nr 83 1010 1140 0170 7913 9120 0000 b)poręczeniach bankowych c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158, z późn.zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z oferta oświadczenia Wykonawcy wg. załacznika nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat realizował usługi o zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości i odbiorców oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.( co najmniej 3 usługi o wartości podobnej lub większej) Ops sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastapi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z oferta oświadczenia Wykonawcy wg. załacznika nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia wykonawcy o możliwości drukowania materiałów z dnia na dzień.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku 80-874 Gdańsk ul. Na Stoku 49.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku 80-874 Gdańsk ul. Na Stoku 49 - sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk folderu serowarskiego
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.