eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaZarządzanie projektem pn.Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Środa Śląska: Zarządzanie projektem pn.Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli.
Numer ogłoszenia: 94239 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69688 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn.Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest: 1) przygotowywanie w konsultacji z Zamawiającym dokumentacji SIWZ do przetargów wg procedur PZP i zapytań ofertowych poniżej 14 tys. Euro wg wytycznych IŻ RPO WD - w zakresie merytorycznym i formalnym, w tym w szczególności specyfikacje techniczne, technologiczne i organizacyjne oraz projekty umów z dostawcami i/lub wykonawcami, jak również udzielanie niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania potencjalnych oferentów dotyczące przygotowanej dokumentacji, 2) udział w pracach komisji przetargowych i zespołów oceniających oferty w postępowaniach poniżej 14 tys. Euro, 3) sporządzanie wszelkiej dokumentacji potwierdzającej przebieg postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą -Prawo zamówień publicznych ( SIWZ, wyjaśnienia ,modyfikacje do SIWZ, protokół postępowania, czynności wyboru oferty, odrzucenia ofert i inne zw. z postępowaniem, sporządzanie umów z Wykonawcami i przekazanie ich do podpisu Zamawiającemu, nadzór nad wykonywaniem umów zawartych z Wykonawcami)). 4) współpraca z zespołem projektowym Zamawiającego składającym się z przedstawicieli wszystkich jednostek organizacyjnych biorących udział w projekcie i kierowanym przez sekretarza powiatu, 5) protokolarny odbiór zadań zrealizowanych przez wykonawców poszczególnych dostaw i usług, 6) rozliczanie dostaw i usług zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami, 7) sporządzanie wniosków o płatność z częścią sprawozdawczą, 8) aktualizacjia harmonogramu rzeczowo-finansowego i harmonogramu płatności dla projektu zgodnie z umowa o dofinansowanie, 9) w razie potrzeby przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do wniosków o ewentualne aneksowanie umowy o dofinansowanie, 10) monitoring realizacji projektu i osiągania wskaźników produktu i rezultatu, 11) miesięczne raportowanie postępu w realizacji projektu, 12) raportowanie dla wnioskodawcy o wszelkich sytuacjach zagrożenia projektu, 13) rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją projektu w konsultacji z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowa Agencja Informacyjna INFO Sp. z o.o., Warkały 18, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73770,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.