To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94255 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Giżycko: "Modernizacja technologii Stacji Uzdatniania Wody w Upałtach, w gminie Giżycko"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515681-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
28029243900000, ul.
Bystry
25,
11500
Giżycko, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
501 234 263, 501 234 257, faks
, e-mail
zamowienia@aglomeracja.info.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://aglomeracja.bipfirma.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja technologii Stacji Uzdatniania Wody w Upałtach, w gminie Giżycko"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WiKAG.ZP.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja technologii Stacji Uzdatniania Wody w Upałtach polegająca na: 1) demontażu istniejących zbiorników filtracyjnych wraz z orurowaniem instalacji technologicznej (ze złomowanie instalacji oraz utylizacja starego złoża filtracyjnego), 2) montażu nowych kompletnych zbiorników filtracyjnych, 3) montaż nowych kompletnych zbiorników aeracji, 4) montażu komory rewizyjnej popłuczyn wykonanej ze stali nierdzewnej, 5) wykonaniu rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej min 1.4301 zgodnie z PN EN 10088 (X5CrNi 18-10), wraz z kompletnym uzbrojeniem (wszystkie śruby oraz nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej), 6) dostawa i montaż wszystkich urządzeń wynikających z dokumentacji projektowej, oraz przedmiaru, 7) budowa przyłącza wodociągowego PE DN 40 do Budynku SUW, 8) budowa rurociągu ssawnego PE DN 160 do budynku SUW do pompy płuczącej, 9) wykonanie nowej rozdzielni zasilająco-sterującej, 10) odtworzenie płytek ceramicznych na ścianach i podłodze, (płytki muszą być jednolite na każdej z powierzchni oraz odporne na działanie chloru), 11) odtworzenie terenu SUW do stanu pierwotnego, 12) wykonanie rozruchu technologicznego SUW, 13) wykonanie systemu do zdalnego monitorowania i zarządzania Stacją Uzdatniania wody z podłączeniem do istniejącego już systemu monitoringu w GZK Sp. z o.o. w Bystrym, 14) opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi oraz szkolenia dla personelu obsługi stacji, 15) przygotowanie odbioru. 16) W związku z budową spinki sieci wodociągowej w miejscowości Sulimy - Kożuchy Wielkie mającej na celu zapewnienie czasowej dostawy wody, Zamawiający nie przewiduję konieczności wyniesienia technologii uzdatniania wody poza SUW na czas trwania prac budowlanych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności 1) montaż rurociągów, 2) obsługa maszyn budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 831, poz. 996, poz. 1020, poz. 1250, poz. 1265, poz. 1579, poz. 1920 i poz. 2260 oraz z 2017 r. poz. 933) ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zauważył błędnie podaną w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia informację, że o zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. Takie ograniczenie nie było intencją Zamawiającego w związku z tym nie określił on minimalnego procentowego wskaźnika zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki. Taka sytuacja prowadzi do obarczenia postępowania wadą, której nie da się w żaden sposób usunąć (w szczególności poprzez zmianę treści SIWZ), stąd konieczność unieważnienia postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- DOSTAWA RADIOTELEFONÓW PRZENOŚNYCH, MOBILNYCH, BAZOWYCH WRAZ Z UKOMPLWTOWANIEM, ANTENĄ DOOKÓLNĄ, PROGRAMATORAMI ORAZ ZASILACZY AKUMULATOROWYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie"
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.