Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Łańcut: Prace konserwatorskie rzeźby parkowej Kleopatra
Numer ogłoszenia: 94331 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Łańcucie , ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252008 do 10, faks 017 2252012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie rzeźby parkowej Kleopatra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na przeprowadzeniu pełnej konserwacji rzeźby parkowej Kleopatra w oparciu o program konserwatorski Pani Konserwator Urszuli Drozdowicz uwzględniający zalecenia Zamawiającego i wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH RZEŹBY KLEOPATRA Rzeźba Kleopatra wys. rzeźby 175 cm, wys. cokołu 90 cm. wykonana z piaskowca. Autorem jest Siegewitz, wykonawcą kamieniarz Karnitzer. Czas powstania między 1729-1734r. Pochodzenie: pochodzi z Brzezinki pow. Oleśnica. Przekazana została do Łańcuta przez muzeum w Wilanowie w 1965 roku. 1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz opisowej i prowadzenie dokumentowania konserwatorskiego w trakcie wykonywania prac konserwatorskich. 2. Mechaniczne usunięcie z powierzchni luźno zalegających nawarstwień i zanieczyszczeń oraz mikrobiologicznych skupisk mchów i porostów. 3. Wykonanie zabiegów biobójczych przy użyciu preparatów ALKUTEX BFA lub BORAMON. 4. Poddanie całej powierzchni elementów kamiennych czyszczeniu poprzez zastosowanie ręcznych metod cyzelerskich. 5. Delikatne ręczne przeszlifowanie wszystkich elementów przy użyciu odpowiednio dobranych gradacji materiałów ściernych, w celu uzyskania jak najgładszej i wolnej od szkodliwych zanieczyszczeń powierzchni elementów kamiennych. 6. Wykonanie rekonstrukcji ubytków w powierzchniach kamiennych przy użyciu odpowiednio dobranych strukturalnie i kolorystycznie mas kitujących RESTARIERMORTEL. 7. Wykonanie hydrofobizacji przeciwwilgociowej oraz wzmacniania poprzez przesączenie preparatem FUNCOSIL SNL. 8. Wykonanie konserwacji cokołu. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia przynajmniej 10-letnie gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu przeprowadzonej konserwacji. bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia 900,00 zł ( dziewięćset złotych) wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej usługi wykonania pełnej konserwacji rzeźby kamiennej, o znaczących rozmiarach (powyżej 100 cm
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobą która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności dotyczącej konserwacji rzeźby kamiennej oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej trzy letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji rzeźb kamiennych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, Dział Techniczny..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, (w sekretariacie).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynku Zameczek Romantyczny
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Modernizacja budynków I Liceum Ogólnokształcącego i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Mickiewicza 3 w Łańcucie
- ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- ,, Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie".
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec
- Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą "W drodze"
- Prace konserwatorsko-restauratorskie kościoła parafialnego w Starczy
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Usługi artystyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.