Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-16
Kuryłówka: Remont ciągu dróg w Jastrzębcu w ramach zadania:
Remont ciągu dróg dz. nr ewid. 925; 965; 1021 w Jastrzębcu relacji Jastrzębiec - granica woj. lubelskiego w km 0+000-1+530 wraz z remontem przepustów w km 0+726 i 0+942
Numer ogłoszenia: 94378 - 2016; data zamieszczenia: 16.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuryłówka , Kuryłówka 527, 37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie, tel. 17 2438010, faks 17 2426994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu dróg w Jastrzębcu w ramach zadania: Remont ciągu dróg dz. nr ewid. 925; 965; 1021 w Jastrzębcu relacji Jastrzębiec - granica woj. lubelskiego w km 0+000-1+530 wraz z remontem przepustów w km 0+726 i 0+942.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Lokalizacja Droga gminna wewnętrzna relacji Jastrzębiec- Luchów. Początek od drogi powiatowej nr 1246R w Jastrzębcu km 0+000 o koniec na granicy z powiatem biłgorajskim gmina Tarnogród km 0+1530. Przedmiotowa droga gminna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest w miejscowości Jastrzębiec na dz. nr ew. 925, 965, 1021 w gminie Kuryłówka pow. Leżajsk. Zarządcą drogi jest Gmina Kuryłówka. 1.2. Opis zamierzenia W ramach przebudowy nawierzchni planuje się wykonać następujące roboty: -wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki asfaltowej grubości po uwałowaniu 5cm -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grubości po uwałowaniu 4cm -ścięcie poboczy -oczyszczenie rowów -uformowanie poboczy kamieniem gr. 9 cm na szerokości 0,5m -podwójne utwardzenie powierzchniowe emulsją asfaltowa i grysem bazaltowym wykonanych poboczy -remont przepustów 1.4. Dane techniczne -klasa drogi - wewnętrzna -szerokość jezdni : 3,00 m -pobocze gruntowe: 2 x 0,5 -długość odcinka przeznaczonego do remontu - 1,530 km Początek odcinka przeznaczonego do remontu przyjęto w km 0+000 zaś koniec w km 1+530. W rozwiązaniach sytuacyjnych trasy drogowej nie zmienia się istniejącego przebiegu drogi. Przebieg niwelety nawierzchni dostosowano do poziomu istniejącej nawierzchni bitumicznej. Dokładne warunki zadania oraz sposób wykonania należy połączyć z przedmiarem robót, który jest załącznikiem do niniejszej siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy - stosownie do art. 45 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych - wpłacić je przelewem na następujący rachunek bankowy: 94918710112002000035480001 Bank Spółdzielczy w Kuryłówce, z dopiskiem Remont dróg gminnych w Jastrzębcu,(UWAGA: nie należy wpłacać wadium w kasie Urzędu Gminy Kuryłówka). Wadium musi się znaleźć na koncie Zamawiającego do dnia otwarcia ofert godz. 9:30. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz, należy je złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Kuryłówka, Kasa - pokój nr 1 - otwarta w godzinach 7.30 do 15.30 w dni robocze. Wadium należy złożyć do dnia otwarcia ofert godz. 9.30. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem można dołączyć do oferty. 5. Zasady zwrotu wadium, jego ponownego wniesienia lub jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca realizował co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, przy czym przez podobny charakter robót należy rozumieć roboty w zakresie budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 0,5km. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Propozycja terminowego zapewnienia niezbędnego podstawowego sprzętu zgodnie z opisem warunku, w tym minimum: w tym minimum: samochody ciężarowe dla dowiezienia masy - 2 szt; walec drogowy; rozściełacz do masy. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik Budowy musi dysponować doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż jednej roboty w charakterze Kierownika przy robotach równoważnych co do charakteru i wielkości (nie mniejszej niż długość drogi podanej w pkt. 3.1.1 dla Wykonawcy). Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ewentualne oświadczenie wskazanego w ofercie podwykonawcy o przyjęciu zobowiązania -ZAŁĄCZNIK nr 1 - Oświadczenia oferenta (2/3) pkt.17 -. Na osobnej karcie należy dołączyć: dokładne dane podwykonawcy; opis podzlecania składników prac jakie zostaną zlecone podwykonawcy oraz załączyć dokumenty zgodnie z opisem pkt. 1.5 SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w pkt 1.2.2. dla każdego z podmiotów, przy czym również ZAŁĄCZNIK nr 1 - Formularz ofertowy z oświadczeniami wypełnia podmiot reprezentujący wykonawców składających wspólną ofertę, natomiast każdy z pozostałych podmiotów wypełnia ZAŁĄCZNIK nr 1a - Oświadczenia oferenta; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. Uwaga: Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - określonych w pkt 1.2.3 SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno zawierać również opis w jaki sposób zamierzają udostępnić to doświadczenie na rzecz Wykonawcy - jak je realizować oraz dokumenty potwierdzające ich posiadanie (wypełnione odpowiednio załączniki wymienione w pkt 1.2.3. siwz). 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - określonych w pkt 1.2.3 SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt.1.2.2. SIWZ wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przedłużenie gwarancji i rękojmi - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy. Zmiany opisano w pkt. 11 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurylowka.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój 20 lib internet.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.