To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Kraków: Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenie zewnętrznym przy Obiekcie Dydaktycznym Wydziału Farmaceutycznego ul. Medyczna 9 - zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 94391 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88922 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenie zewnętrznym przy Obiekcie Dydaktycznym Wydziału Farmaceutycznego ul. Medyczna 9 - zamówienie dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia terenu 34 683 m2 w tym: tereny zielone 26 988 m2 tereny betonowe 7 695 m2 W okresie wiosenno - letnio - jesiennym: 1.Codzienne utrzymanie czystości terenów utwardzonych wokół Obiektu Wydziału Farmaceutycznego poprzez zamiatanie dróg, chodników, ścieżek i parkingów. 2.Wymiana worków na śmieci w koszach (szt. 4). 3.Oczyszczanie krawężników i ciągów komunikacyjnych z zarastającej w szczelinach trawy. 4.Utrzymywanie w czystości schodów i powierzchni tarasu głównego (płytki gresowe) na froncie Obiektu poprzez codzienne zamiatanie i mycie min.1x w tygodniu. 5.Utrzymywanie w czystości szklanych ścian osłonowych tarasu głównego, poprzez ich mycie - w zależności od potrzeb. 6.Koszenie trawy terenów płaskich wraz z jej grabieniem i wywozem ok. 2 x w miesiącu. 7.Wykaszanie powierzchni zadarnionych( skarpy, pow. wokół drzew i krzewów) wraz z jej grabieniem i wywozem ok. 2 x w miesiącu. 8.Grabienie liści i usuwanie gałęzi wraz z ich wywozem. 9.Sprzątanie i dezynfekcja altany śmietnikowej. W okresie zimowym: 1. Usuwanie śniegu i błota z chodników, schodów oraz parkingów. 2. Posypywanie oczyszczonego terenu piaskiem. Ze względu na wyłożenie części tarasu głównego płytkami gresowymi niedopuszczalne jest posypywanie solą ! W/w prace należy wykonać najpóźniej do godz. 7 rano, w razie obfitych opadów śniegu przez cały dzień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowe Południe, ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147060,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113429,13
Oferta z najniższą ceną: 113429,13 / Oferta z najwyższą ceną: 113429,13
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie dodatkowe do umowy nr DZP/CM/242/3-76/ZP/10 z dnia 25 sierpnia 2010r. zawartej na podstawie postępowania przetargowego. Zamówienie udzielane dotychczasowemu Wykonawcy usługi, nieobjęte zamówieniem podstawowym i nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbedne do jego prawidłowego wykonania, ktorego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Z uwagi na to, że Wykonawca świadczy usługę na terenach UJ CM zlokalizowanych w sąsiedztwie, ma tam zgromadzony sprzęt i zatrudnionych ludzi do realizacji zamówienia podstawowego, zasadne jest udzielenie zamówienia dodatkowego temu samemu Wykonawcy. Wykonawca wykonuje swoje obowiązki z należytą starannością. Wybór dotychczasowego Wykonawcy jest korzystny dla Zamawiającego z przyczyn gospodarczych i ekonomicznych - a udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy skutkowałoby zwiększeniem kosztów jego realizacji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.