To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94392 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Lublin: Wykonanie usług rolniczych dla gospodarstw i stacji doświadczalnych oraz laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 11 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66460
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
189600000, ul.
ul. Akademicka
13,
20-950
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 4456603, 4456073,
81 4456253, faks
81 4456730, e-mail
zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług rolniczych dla gospodarstw i stacji doświadczalnych oraz laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 11 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZP/PNO/9/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga aby: 1/ Wykonawca wykonywał usługę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 11 do SIWZ, 2/ Wykonawca wykonywał usługę w oparciu o pisemne zamówienia składane przez jednostki organizacyjne za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj oraz miejsce dostarczenia wyników zamawianej usługi. Ponadto Wykonawca ponosi koszt dostarczenia lub/i odbioru próbek. - Sonda molekularna TaqMan - część 8 Przedmiotem zamówienia jest Projekt i synteza sondy do genotypowania (SNP) za pomocą aparatu Real-time PCR. - Synteza oligonukleotydów część 9, 10, 11 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług syntezy zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 9, 10, 11 do SIWZ. Oligonukleotydy niemodyfikowane, oczyszczane standardowo. Czas wykonania usługi wynosi do 3 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. - Sekwencjonowanie DNA - część 10, 11 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług sekwencjonowania DNA zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 10, 11 do SIWZ. Usługa obejmuje przygotowanie reakcji PCR sekwencyjnego, oczyszczenie z terminatorów reakcji enzymatycznej oraz odczyt sekwencji nukleotydowej. Startery do reakcji PCR oraz matrycowe DNA w odpowiednich stężeniach i objętościach dostarczy Zamawiający. Wykonawca zapewni możliwość użycia starterów uniwersalnych wliczonych w cenę usługi. Koszt przesłania prób w całości pokrywa Wykonawca. Opis próbek do sekwencjonowania odbywał się będzie za pośrednictwem skryptu na stronie internetowej Wykonawcy. Czas wykonania całkowitej analizy nie może przekraczać 3 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia (w przypadku sekwencjonowania nadanie przesyłki przez Zamawiającego z próbkami do badań oznacza złożenie zamówienia). Wyniki sekwencjonowania powinny zostać przedstawione zamawiającemu w postaci elektronicznej. Wymagana postać wyników musi zawierać: dokument tekstowy zawierający sekwencje oraz fluorogram odczytu w formacie otwieranym przez program Chromas (.ab lub .ab1). Wykonawca po podpisaniu umowy, umożliwi każdej jednostce organizacyjnej zgłaszającej zapotrzebowanie na sekwencjonowanie, dostęp do konta elektronicznego (login, hasło), na które będą przychodzić wyniki w trakcie realizacji umowy. Część 10 - Wykonawca musi posiadać aktualny Certyfikat Europejskiej Kontroli Jakości potwierdzający prawidłowe wykonywanie technik sekwencjonowania DNA (przedkładany Zamawiającemu przed zawarciem umowy). 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną przez niego usługę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-11 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy. 5/ Adresy gospodarstw: a/ Gospodarstwo Doświadczalne w Uhrusku, Uhrusk 122, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, b/ Gospodarstwo Doświadczalne w Czesławicach , Czesławice 4, 24-150 Nałęczów, c/ Dydaktyczno-Badawcza Stacja Małych Przeżuwaczy w Bezku II, 22-130 Siedliszcze. 6/ Część 1, 2, 3 - Czas reakcji: nie może być krótszy niż 1 dzień i nie może być dłuższy niż 3 dni kalendarzowe. Czas reakcji należy określić w dniach a nie w godzinach. Część 5, 6 - Czas reakcji: nie może być krótszy niż 1 dzień i nie może być dłuższy niż 5 dni kalendarzowe. Czas reakcji należy określić w dniach a nie w godzinach. Część 4- Czas reakcji: nie może być krótszy niż 1 dzień i nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowe. Czas reakcji należy określić w dniach a nie w godzinach. Część 7 - Czas reakcji: nie może być krótszy niż 1 dzień i nie może być dłuższy niż 4 dni kalendarzowe. Czas reakcji należy określić w dniach a nie w godzinach. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie: W części 1, 2, 4, 5 - do 31.10.2017 r. W części 3 - do 30.09.2017 r. W części 6 - do 30.06.2017 r. W części 7 - do 15.09.2017 r. W części 8-11 w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania częściowej usługi: W części 5 - nie może przekroczyć 2 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia usługi W części 6 - nie może przekroczyć 8 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia usługi, W części 7 - nie może przekroczyć 2 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia usługi, W części 8 - nie może przekroczyć 7 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia, W części 9-11 - nie może przekroczyć 3 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77100000-1
Dodatkowe kody CPV:
73111000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia w części 11 poz. 3 i 5 załącznika nr 11 do SIWZ, jest finansowany z projektu pt. "Kierunki wykorzystania oraz ochrona zasobów genetycznych zwierząt gospodarskich w warunkach zrównoważonego rozwoju", finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu "Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo", umowa nr BIOSTRATEG 2/297267/14/NCBR/2016.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 - wykonanie usług rolniczych dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 105860.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - wykonanie usług rolniczych dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 - wykonanie usług rolniczych dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załacznikn nr 3 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42330.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 - wykonanie usług rolniczych dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 - wykonanie usług rolniczych dla Stacji Doświadczalnej Bezek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21708.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część 6 - wykonanie usług rolniczych dla Stacji Doświadczalnej Bezek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie części 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Zamawiający unieważnił część 6 postępowania, ponieważ odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp jedyną ofertę złożoną w tej części. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część 7 - wykonanie usług rolniczych dla Stacji Doświadczalnej Bezek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część 8 - wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie części 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3", W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części 8 nie zostały złożone żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część 9 - wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych, Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34169.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18981.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Część 10 - wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęce, Katedry Hodowli Zwierząt Towarzyszących i Dzikich, Katedry Anatomii Patologicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74290.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82945.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Część 11 - wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, Katedry Entomologii, Katedry Hodowli Małych Przeżuwaczy i Doradztwa Rolniczego, Katedra Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45619.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41664.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Utworzenie stacji dializ w miejscu po starej Aptece Szpitalnej (Blok B) w ramach zadania pn.: "Utworzenie stacji dializ wraz z zakupem sprzętu".
- Usługa cateringowa na zakończenie Gali stypendystów programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego
- Dostawa Samochodów - LUB.WO.260.1.2025
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego i odzieży roboczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części + OPCJA.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku dydaktycznym nr 2 KUL, mieszczącym się w Lublinie przy ul. Konstantynów 1 H
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont chodnika na drodze wojewódzkiej nr 806 od km 7+254 do km 7+655 strona prawa od km 14+428 do km 14+655 strona lewa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.