To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94406 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Szczecin: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) do sprzętu biurowego i informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503714-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 80920-2017, 83164-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
810903040, ul.
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 8211479, faks
91 8211477, e-mail
zzp@szczecin.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) do sprzętu biurowego i informatycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZ-2380-62/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) do sprzętu biurowego i informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 4.1 i 4.2 do siwz. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów, zespołów grzewczych) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) do sprzętu biurowego i informatycznego. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych części akcesoriów (zespoły grzewcze Fuser, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) do sprzętu biurowego i informatycznego. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty: - pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji, - bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie, - nieregenerowane, - pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, - zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty. - oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach. - szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania, - gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30124300-7,
30124000-4,
30192113-6,
30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego i informatycznego (tonery, bębny, tusze) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202940.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 199461.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: części i akcesoria do sprzętu biurowego i informatycznego (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24493.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31170,66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.