To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94471 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Łomianki: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, związanych z przebudową Krytej Pływalni Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach w ramach zadania "Modernizacja stacji uzdatniania wody na pływalni"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58643
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, krajowy numer identyfikacyjny
015633558, ul.
Staszica
2,
05-092
Łomianki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227510474, faks
227515915, e-mail
zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony internetowej (URL): www.icds.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.icds.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, związanych z przebudową Krytej Pływalni Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach w ramach zadania "Modernizacja stacji uzdatniania wody na pływalni"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA.26.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest gruntowna modernizacja stacji uzdatniania wody na pływalni. Jej zasadniczym celem jest znacząca poprawa jakości wody w nieckach basenowych basenu sportowego oraz rekreacyjnego. Zakres robót: Basen sportowy: - wymiana filtrów z ziemią okrzemkową na filtry podciśnieniowe ze złożeniem wielowarstwowym z warstwą węgla aktywnego. Wprowadzenie dodatkowych środków wspomagających proces koagulacji oraz oksydacji w celu ograniczenia ilości dozowanego podchlorynu sodu, co w konsekwencji pozwoli na ograniczenie ilości chloru związanego do poziomu wymaganego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od 03.07.2017 r. do 31.07.2017 roku. 4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, ze Wykonawca wykaże, ze zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: - ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 ze zm.); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydania (Dz. U. z 2004 r, nr 249, poz. 2497 z późn, zm.); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. ., nr 198 poz. 2041 ze zm.) 3. W przypadku, gdy w projekcie budowlanym lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz pracowników sporządzony na podstawie poniższej tabeli. - przebudowa rurociągów zasilających instalacje - pompy, przepływomierze, - automatyczny system pomiaru wody pobieranej z niecki basenu w zakresie: chlor całkowity, chlor wolny, pH, REDOX. Układ dozowania chemii basenowej w zakresie podchlorynu sodu, korektora PH koagulantu, dodatkowego środka oksydacyjnego oraz preparatu wspomagającego proces koagulacji. Szafa sterownicza, okablowanie elektryczne. Basen rekreacyjny: - wymiana filtrów z ziemią okrzemkową na filtry podciśnieniowe ze złożeniem wielowarstwowym z warstwą węgla aktywnego. Wprowadzenie dodatkowych środków wspomagających proces koagulacji oraz oksydacji w celu ograniczenia ilości dozowanego podchlorynu sodu, co w konsekwencji pozwoli na ograniczenie ilości chloru związanego do poziomu wymaganego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. - przebudowa rurociągów zasilających instalacje - pompy, przepływomierze, armatura z napędami elektrycznymi lub pneumatycznymi, - automatyczny system pomiaru wody pobieranej z niecki basenu w zakresie: chlor całkowity, chlor wolny, pH, REDOX. Układ dozowania chemii basenowej w zakresie podchlorynu sodu, korektora PH koagulantu, dodatkowego środka oksydacyjnego oraz preparatu wspomagającego proces koagulacji. Szafa sterownicza, okablowanie elektryczne, Towarzyszące roboty budowlane: - przeróbka pomieszczeń na podbaseniu, przeróbka i uszczelnienie konstrukcji niecek basenowych: wykonanie punktów poboru wody. Wykonanie dodatkowych atrakcji wodnych w basenie rekreacyjnych oraz modernizacja basenowych central wentylacyjnych: - zainstalowanie ławki napowietrzającej w niecce basenu rekreacyjnego, - likwidacja grzybka wodnego. Zainstalowanie zamiast niego dyszy do masażu podwodnego lub nadwodnego, - remont i modernizacja dwóch central basenowych obsługujących halę basenową Zakres rzeczowy: Szafy zasilająco sterujące centrali wentylacji basenowej z zabudowanym panelem dotykowym 3,5", przetworniki wilgotności, przetworniki ciśnienia wentylacji, czujniki temperatury, siłowniki przepustnic wentylatorów ze sprzężeniem zwrotnym, przemienniki częstotliwości wentylatorów o stopniu ochrony IP66, słowniki zaworu nagrzewnicy, okablowanie centrali oraz pompy ciepła, podłączenia elektryczne, uruchomienie automatyki. 2.Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w STWiOR w Projekcie Budowlanym. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45232430-5
Dodatkowe kody CPV:
31682210-5,
45111300-1,
45113000-2,
45212200-8,
45252120-5,
45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT749802.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 846978.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wykonanie usługi polegającej na aktualizacji kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Konopnickiej na odcinku od DK7 w kierunku Szpitala w Dziekanowie Leśnym
- Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.
- Zagospodarowanie terenu w celu utworzenia kompleksu rekreacyjnego przy Jeziorze Pawłowskim-w ramach zad. pn. Realizacja błękitno - zielonej infrastruktury na terenie gminy Łomianki-zad. 2021/03
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.