eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowieckiwykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Grodzisk Mazowiecki: wykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 94503 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do posesji od strony ulicy Żyrardowskiej ( pierwszy wjazd od strony Żyrardowa), wykonanie część placu manewrowego z kostki betonowej w szczycie budynku Geodezji oraz pomiędzy budynkami Geodezji a Centrum Kształcenia Praktycznego oraz utwardzenie tłuczniem na podsypce placu manewrowego na terenie posesji Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim. Droga dojazdowa wykonana jest z trylinki na podsypce i jest bardzo zaniżona w stosunku do terenu powierzchni przy budynku ( chodniki przy wejściu do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami). Przewiduje się częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni celem wyrównania poziomu i dokonania połączeń z istniejącym wjazdem. Nową nawierzchnię z kostki drogowej betonowej planuje się ułożyć na istniejącej na-wierzchni regulując wysokością podsypki i podbudowy betonowej spadek nawierzchni drogi. Poszerza się szerokość wjazdu do 6,0 metrów z obramowaniem od strony parkingu krawężnikiem drogowym ułożonym poziomo ( pod ewentualne rozszerzenie na miejsca parkingowe). Istniejące ogrodzenia parkingów od strony drogi wjazdowej i lampy oświetleniowe do demontażu. Odprowadzenie wody z przebudowywanej drogi do dwóch istniejących kratek ściekowych. Przewiduje się również wymianę części starej kanalizacji deszczowej na nową z rur PCV na odcinku od istniejącej studni przy parkingu dla niepełnosprawnych do dwóch kratek ściekowych na terenie ( przy wjeździe do stacji diagnostycznej) i do kratki ściekowej przy przebudowywanej drodze. Kratki ściekowe przy stacji należy wymienić na nowe z koszem umożliwiającym ich czyszczenie w trakcie eksploatacji. Teren placu manewrowego przewiduje się utwardzić tłuczniem na podsypce piaskowej z obramowaniem w postaci krawężników drogowych ułożonych poziomo z wyprofilowaniem w celu odprowadzenia wody na zewnątrz w stronę przewidywanej kratki ściekowej. Szacunkowa po-wierzchnia to około 326,0 m2 . Powierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na betonie około 1.084,0 m2 , powierzchnia 5 miejsc parkingowych 62,65 m2. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z przebudową drogi od reszty terenu i w miarę możliwości umożliwić wyjazd z stacji diagnostycznej i dostęp do parkingów. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wy-konania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 8b do SIWZ. Szczegółowy zakres prac ogólnobudowlanych ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekcie Technicznym Remontu Drogi Dojazdowej i Utwardzenia Placu Manewrowego na terenie posesji Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim opracowanym przez firmę Projekty Budowlane , Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Romana Kolarza ul. Grodeckiego 38, kod 05-822 Milanówek, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. Nie jest ujęty plac manewrowy. Obejmuje on powierzchnie około 326,0 m2 i zlokalizowany jest pomiędzy dwoma drzewami w stronę budynków zaplecza gospodarczego Centrum Kształcenia Praktycznego. Wokół obu drzew należy wykonać obramowanie umożliwiające ich ochronę i dalszy wzrost. Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ ujmująca też ob-sługę geodezyjną inwestycji. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy wraz z zabezpieczeniem i odgrodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB). Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót instalacji wodno-kanalizacyjnych. Prosimy o podanie terminu wykonania, płatności i kosztu całkowitego prac..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.30.00 - 42.23.30.00 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości kwoty 4.000,0 złotych ( słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na etapie przetargu wystarczy oświadczenie przedłożone w powyższej sprawie wg wzoru z załącznika Nr 9 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie inwestycją, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Na etapie procedury przetargowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie inwestycją, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Na etapie procedury przetargowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnień, dysponują potencjałem technicznym do wy-konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty o wartości co najmniej 100.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż tych urządzeń zostały wykonane należycie i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty o wartości co najmniej 100.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż tych urządzeń zostały wykonane należycie i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wysokości minimum 100.000,0 złotych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji prac - 10
  • 3 - termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany urzędowej stawek podatku Vat

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 16 budynku Kościuszki 32 , o5-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Sala obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.