eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUSŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Bydgoszcz: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 94556 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, faks 0-52 378 28 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia -CPV 90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych i segregowanych stałych pochodzących z nieruchomości stanowiących zasób Oddziału Regionalnego WAM Bydgoszcz 1. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1.odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z budynków stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach altanach śmietnikowych, wokół osłon altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2. odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3. nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych przez Zamawiającego, 4. nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, odpowiedniej ilości pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów papier, szkło, plastik oraz ich wywóz każdorazowo po napełnieniu. UWAGA: wszelkie koszty związane z wywozem pojemników do selektywnej zbiórki odpadów należy wkalkulować w oferowaną cenę jednostkową wywozu odpadów niesegregowanych. 5.odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6.uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7.wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera, 8.utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć klap zamykających, 9.mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października, 10.wywóz odpadów wielkogabarytowych - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. UWAGA : Ustalona częstotliwość wywozu, bądź ilość pojemników może ulec zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ceny jednostkowej za wywóz 1 pojemnika zawartej w umowie będzie możliwa tylko w przypadku wzrostu stawek opłat za korzystanie ze środowiska wprowadzonych Rozporządzeniem Rady Ministrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w wysokości 20% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegająca na wywozie odpadów z nieruchomości, trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku na kwotę: 1. dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 30 000,00zł 2. dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 15 000,00zł 3. dla zadania nr 3 nie mniejsza niż 20 000,00zł 4. dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 90 000,00zł 5. dla zadania nr 5 nie mniejszą niż 13 000,00zł 6. dla zadania nr 6 nie mniejsza niż 2 000,00zł 7. dla zadania nr 7 nie mniejszą niż 5 000,00zł 6 8. dla zadania nr 8 nie mniejszą niż 2 000,00zł 9. dla zadania nr 9 nie mniejszą niż 13 000,00zł 10. dla zadania nr 10 nie mniejszą niż 13 000,00zł 11. dla zadania nr 11 nie mniejszą niż 36 000,00zł 12. dla zadania nr 12 nie mniejszą niż 8 000,00zł 13. dla zadania nr 13 nie mniejsza niż 5 000,00zł

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 złotych, Kserokopia polisy OC.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. Wzór umowy stanowi zał. Nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok.107 w godz.od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piatku nr tel. faks 52 52 57 866.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 108 biuro podawcze lub 206 kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz, Bożenkowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bożenkowo Częstotliwość wywozu 1 x w tygodniu 3 poj.PA1100 1. Osiedlowa 9 Budynek mieszkalny 2. Osiedlowa 7 Budynek mieszkalny 3. Osiedlowa 5 Budynek mieszkalny 4. Osiedlowa 3 Budynek mieszkalny Budynki w Bydgoszczy Lp. adres Ilość pojemników Częstotliwość wywozu 1 Sułkowskiego 52 Budynek internatowy 2 poj. PA1100 1 x w tygodniu 2 Chłodzińskiego 5 Budynek internatowy 1 poj. PA1100 1 x w tygodniu 3 Gdańska 147 Budynek internatowy 1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu 4 Gdańska 163a Budynek administracyjny 1 poj. PA 1100 2 x w tygodniu 5 11 Listopada 8 Lokal użytkowy 1 poj. PA1100 2 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - wywóz odpadów komunalnych z budynku w Łodzi ul. Brzeźna 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Brzeźna 3 Lokale użytkowe częstotliwość wywożenia 1 poj. K-7 3 x w miesiącu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3- wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: częstotliwość wywożenia 1 poj. FLD-5 1x w tygodniu 1. Boh.Walk nad Bzurą 6 Budynek mieszkalny 2. Boh.Walk nad Bzurą 8 Budynek mieszkalny 3. Boh.Walk nad Bzurą 10 Budynek mieszkalny 4. Boh.Walk nad Bzurą 12 Budynek mieszkalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leźnica Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leźnica Wielka budynku mieszkalne 30 pojemników PA1100 1 x w tygodniu Blok nr 3 Blok nr 4 Blok nr 5 Blok nr 6 Blok nr 7 Blok nr 8 Blok nr 12 Blok nr 13 Blok nr 14 Blok nr 15 Blok nr 16 Blok nr 17 Blok nr 21 Blok nr 24 Blok nr 29 Blok nr 30 Blok nr 31 Blok nr 36 20. Blok nr 9 Budynek Garaże 1-32, 1 pojemnik PA1100 1 x na 2 tygodnie 21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łask ul. Wróblewskiego 4, ul. Kosynierów 2, ul. Jana Pawła II 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Wróblewskiego 4 Budynek mieszkalny 2 poj.PA1100 1 x w tygodniu ul. Kosynierów 2 Budynek internatowy 1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu Jana Pawła II 44 Budynek mieszkalny 2 poj.PA1100 1 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Regny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynki mieszkalne 2 poj. PA1100 1 x na dwa tygodnie Blok nr 117 Budynek mieszkalny Blok nr 124 Budynek mieszkalny Blok nr 125 Budynek mieszkalny Blok nr 129 Budynek mieszkalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gałków Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki mieszkalne 2 poj.PA1100 1 x w tygodniu Ul. Wojska Polskiego 8 ul. Wojska Polskiego 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek internatowy 2 poj. MGB 240 1 x w tygodniu ul. Sienkiewicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Piła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjny lokale użytkowe 1 Poj. PA1100 2 x w tygodniu ul. Okrzei 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chełmno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. 3-go Maja 8 Budynek internatowy 1 poj. KP-7 2 x w miesiącu lub 1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu ul. Polna 41 Budynek mieszkalny 1 poj.KP-7 3 x w miesiącu lub 2 poj. PA 1100 2 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Toruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Iwanowska 1,3,5,7 Budynki mieszklane 2 poj. PA1100 2 x w tygodniu ul. Drzymały 17 Budynek mieszkalny 2 poj. MGB-240 1 x w tygodniu ul. Okólna 26 Budynek mieszkalny 1 poj. SM-110 1 x w tygodniu ul. Podgórska 14F i 14G Budynki mieszkalne 3 poj. PA1100 2 x w tygodniu ul. Poznańska 59 Lokale użytkowe 1 poj. PA1100 1 x w tygodniu ul. Jęczmienna 4 Budynek administracyjny 1 poj. PA 1100 1 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grudziądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Chełmińska 106 budynek internatowy 1 poj. PA 1100 2 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Błonie 6 budynek mieszkalny 2 poj. PA 1100 1 x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.