Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Warszawa: DSE Jarosław: Termomodernizacja budynku nr 136 na terenie JW. 1230 w m. Warszawa-Wesoła
Numer ogłoszenia: 94588 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. , ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DSE Jarosław: Termomodernizacja budynku nr 136 na terenie JW. 1230 w m. Warszawa-Wesoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku nr 136 na terenie JW. 1230 w m. Warszawa Wesoła. Krótki opis przedmiotu zamówienia: docieplenie ścian zewnętrznych płytą styropianową,docieplenie ościeży zewnętrznych płytą styropianową, naprawa gzymsu i obłożenie styropianem,wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowego, wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, wymiana rur spustowych ocynkowanych, wymiana rynien z blachy ocynkowanej, wymiana obróbek z blachy ocynkowanej, docieplenie cokołu płytą styropianową, wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego na cokole ,demontaż opaski, ułożenie opaski z kostki brukowej, demontaż krat stalowych okiennych, wymiana stolarki okiennej na nową z PCV ,rozebranie pokrycia z papy oraz docieplenie stropodachu styropianem1-stronnie laminowanym, pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną (papa podkładowa i nawierzchniowa) wraz montażem kominków wentylacyjnych, podniesienie kominów z cegły klinkierowej, demontaż istniejącej obudowy ścian z saidingu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem procedur określonych dla postępowań o szacunkowej wartości zamówienia nie przekraczających kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się: a) doświadczeniem w wykonaniu w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji na kwotę powyżej 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej; b) co najmniej dziesięcioma osobami - pracownikami ogólnobudowlanymi posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne roboty budowlane tj. roboty budowlane określone (powyżej) w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich robotach budowlanych w tym o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
karty katalogowe lub specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry techniczne oferowanych materiałów równoważnych - w przypadku złożenia oferty równoważnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z przekształceniem firmy, 2) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że termin wykonania robót może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji, 3) wystąpienie nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót oraz zmianę wynagrodzenia umownego, 4) wystąpienia poważnych rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji robót oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 5) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub okoliczności wynikających z działań Inwestora Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 6) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, 7) ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZRB WAM Sp. z o. o.
Dział Systemów Energetycznych
ul. 3 Maja 80 d
37-500 Jarosław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 09:00, miejsce: ZRB WAM Sp. z o. o. Dział Systemów Energetycznych ul. 3 Maja 80 d 37-500 Jarosław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- DPK oraz NA dla zadania: Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z montażem zespołu spalinowo-elektrycznego (ZSE) dla zapewnienia rezerwowego źródła zasilania; ul. 11 Listopada 17/19
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie al. Solidarności 119/125 w Warszawie.
- Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegającego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.