eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleModernizacja dachów przedszkoli Nr 2,6,7 oraz modernizacja dachu gimnazjum Nr 3 - pokrycie dachówką

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Kędzierzyn-Koźle: Modernizacja dachów przedszkoli Nr 2,6,7 oraz modernizacja dachu gimnazjum Nr 3 - pokrycie dachówką
Numer ogłoszenia: 94613 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59179 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachów przedszkoli Nr 2,6,7 oraz modernizacja dachu gimnazjum Nr 3 - pokrycie dachówką.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedszkole Nr 2 - Dach stromy kryty dachówką wg załączonego przedmiaru. Zakres robót obejmuje: - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i ołacenia dachu, - Rozebranie instalacji odgromowej, - Rozebranie części kominów znajdujących się ponad dachem, - Rozbiórki obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, - Wymurowanie kominów w ich części znajdującej się ponad dachem, - Impregnacja więźby dachowej preparatami o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym i ogniochronnym., - Rozciągnięcie na krokwiach folii (membrany) dachowej - Wykonanie łacenia dachu łatami o wymiarach min. 60x40 mm o rozstawie zgodnym z technologią producenta dachówek prostopadle do krokwi dachowych, w celu wentylowania przestrzeni pomiędzy folią dachową a dachówką, należy stosować kontrłaty na każdej krokwi, minimalna wysokość kontrłat wynosi 24 mm. - Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angobowaną w kolorze dostosowanym do fragmentu dachu nad wejściem bocznym do budynku, który jest wyremontowany i który jest wyłączony z zakresu planowanych robót. - Montaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z blachy cynkowo - tytanowej, dopuszcza się wykonanie obróbek blacharskich w technologiach systemowych proponowanych przez producenta dachówek, - Uzupełnienie elementów wyposażenia dachu w wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, instalację odgromową, - Wykonanie renowacyjnego pokrycia części dachu pokrytego papą z jednej warstwy papy termozgrzewalnej wraz ze stosownymi obróbkami, - Wykonanie uzupełnienia tynków na elewacji budynku, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu, Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację terenu robót. c) W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. g) Uporządkowanie terenu robót, posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a). Przedmiar robót b). Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedszkole Nr 6 - Dach stromy kryty dachówką wg załączonego przedmiaru. Zakres robót obejmuje: - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i ołacenia dachu, - Rozebranie instalacji odgromowej, - Rozbiórki obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, - Impregnacja więźby dachowej preparatami o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym i ogniochronnym, - Rozciągnięcie na krokwiach folii (membrany) dachowej - Wykonanie łacenia dachu łatami o wymiarach min. 60x40 mm o rozstawie zgodnym z technologią producenta dachówek prostopadle do krokwi dachowych, w celu wentylowania przestrzeni pomiędzy folią dachową a dachówką, należy stosować kontrłaty na każdej krokwi, minimalna wysokość kontrłat wynosi 24 mm. - Pokrycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową angobowaną w kolorze ceglanym, czerwonym lub miedzianym - Montaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z blachy cynkowo - tytanowej, dopuszcza się wykonanie obróbek blacharskich w technologiach systemowych proponowanych przez producenta dachówek, - Uzupełnienie elementów wyposażenia dachu w wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, instalację odgromową, - Wykonanie renowacyjnego pokrycia dachu nad wykuszami dachowymi z jednej warstwy papy termozgrzewalnej wraz ze stosownymi obróbkami, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu, Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację terenu robót. c) W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. g) Uporządkowanie terenu robót, posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a). Przedmiar robót b). Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ; CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedszkole Nr 7 - Dach stromy kryty dachówką wg załączonego przedmiaru. Zakres robót obejmuje: - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i ołacenia dachu, - Rozebranie instalacji odgromowej, - Rozebranie części kominów znajdujących się ponad dachem, - Rozbiórki obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, - Wymurowanie kominów w ich części znajdującej się ponad dachem, - Impregnacja więźby dachowej preparatami o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym i ogniochronnym, - Rozciągnięcie na krokwiach folii (membrany) dachowej - Wykonanie łacenia dachu łatami o wymiarach min. 60x40 mm o rozstawie zgodnym z technologią producenta dachówek prostopadle do krokwi dachowych, w celu wentylowania przestrzeni pomiędzy folią dachową a dachówką, należy stosować kontrłaty na każdej krokwi, minimalna wysokość kontrłat wynosi 24 mm. - Pokrycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową angobowaną w kolorze dostosowanym do już zastosowanego w pierwszym etapie remontu - falistą (ze względu za kontynuację już rozpoczętego remontu wskazane zastosowanie dachówki Sirius 13 produkowanej przez firmę RUPP Ceramika, lub równoważnej); - Montaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z blachy cynkowo - tytanowej, dopuszcza się wykonanie obróbek blacharskich w technologiach systemowych proponowanych przez producenta dachówek, - Uzupełnienie elementów wyposażenia dachu w wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, instalację odgromową, - Wykonanie renowacyjnego pokrycia dachu nad kuchnią oraz wiatrołapem z jednej warstwy papy termozgrzewalnej wraz ze stosownymi obróbkami, - Wykonanie napraw i uzupełnienia tynków na elewacji budynku, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu, Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację terenu robót. c) W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. g) Uporządkowanie terenu robót, posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a). Przedmiar robót b). Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ; CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Gimnazjum Nr 3 - Dach stromy kryty dachówką wg załączonego przedmiaru. Zakres robót obejmuje: - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i ołacenia dachu, - Rozebranie instalacji odgromowej, - Rozebranie części kominów znajdujących się ponad dachem, - Rozbiórki obróbek blacharskich, - Wymiana zabudowy okienek połaciowych tzw. wolich ok - Wymurowanie kominów w ich części znajdującej się ponad dachem, - Impregnacja więźby dachowej preparatami o działaniu przeciwgrzybicznym, owadobójczym i ogniochronnym., - Rozciągnięcie na krokwiach folii (membrany) dachowej - Wykonanie łacenia dachu łatami o wymiarach min. 60x40 mm o rozstawie zgodnym z technologią producenta dachówek prostopadle do krokwi dachowych, w celu wentylowania przestrzeni pomiędzy folią dachową a dachówką, należy stosować kontrłaty na każdej krokwi, minimalna wysokość kontrłat wynosi 24 mm. - Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką angobowaną w kolorze ceglastym, czerwonym lub miedzianym, - Montaż obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej, dopuszcza się wykonanie obróbek blacharskich w technologiach systemowych proponowanych przez producenta dachówek, - Uzupełnienie elementów wyposażenia dachu w wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, instalację odgromową, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu, Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację terenu robót. c) W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. g) Uporządkowanie terenu robót, posprzątanie, pozostawienie go w stanie czystym. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a) Przedmiar robót b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Modernizacja dachu przedszkola Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUPH ANKO mgr inż. Andrzej Konieczny, Webera 4, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89931,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82424,08

  • Oferta z najniższą ceną: 82424,08 / Oferta z najwyższą ceną: 99997,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Modernizacja dachu przedszkola Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano-Remontowa DACHSYSTEM, K.Miarki 22, 47-120 Zawadzkie, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183138,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150243,26

  • Oferta z najniższą ceną: 150243,26 / Oferta z najwyższą ceną: 198479,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Modernizacja dachu przedszkola Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany ANIMAR Krzysztof Czeczot, Królowej Jadwigi 6 / 5, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84585,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83231,87

  • Oferta z najniższą ceną: 83174,03 / Oferta z najwyższą ceną: 83231,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.