Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Rawicz: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji deszczowej w ulicy Leśnej (na odcinku projektowanej kanalizacji w ul. Leśnej do istniejącej w ul. Zielonej)
Numer ogłoszenia: 94618 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, fax 065 5464167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji deszczowej w ulicy Leśnej (na odcinku projektowanej kanalizacji w ul. Leśnej do istniejącej w ul. Zielonej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi projektowe związane z opracowaniem projektu budowlano - wykonawczego kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami z rur PCV fi 160 mm i studzienkami ściekowymi betonowymi w ul. Leśnej w Sierakowie, na odcinku od projektowanej kanalizacji w ul. Leśnej do istniejącej w ul. Zielonej, na określonym odcinku ul. Leśnej ca 900 mb z rur PCV (mapa poglądowa dołączona do SIWZ), wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Projekt budowlany, o którym wyżej mowa należy opracować w oparciu o załączone do SIWZ warunki techniczne nr 30/02/2008 wydane przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK 1 - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt 2 ustawy); - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy); - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ustawy), WARUNEK 2 - akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz w projekcie umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP; 5) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w Specyfikacji oraz w projekcie umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załączone do oferty dokumenty winny potwierdzać spełnienie opisanych wyżej warunków. Każdy wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 1 niniejszego rozdziału składa ponadto: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu usług), których wykonanie powierzą podwykonawcom; 3) Ofertę przetargową wg załączonego wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. Nr 111 w godz. 8.00 do 13.00 po wpłaceniu należności w kasie Urzędu, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pok. Nr 6 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie lub za pomocą faksu, z zastrzeżeniem protestu, który składa się wyłącznie w formie pisemnej na adres ZAMAWIAJĄCEGO. Złożenie protestu w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 3. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 4. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej. 5. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Zakup i dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z ich oprzyrządowaniem oraz innych preparatów do żywienia pacjentów"
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad system informatycznym Eskulap, Simple ERP, Planowanie Pracy oraz Koszty
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Rozbudowa sieci wewnętrznej kanaliz. deszczowej wraz z budową nowej przepompowni i przyłącza na potrzeby MZDW OD Piaseczno przy ul. Elektronicznej 4a- w systemie projektuj i buduj - nr post. 049/25
- Budowa sieci wodociągowej na trasie Regiel - Kałęczyny wraz z rozbudową sieci w miejscowości Regiel
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.