Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Olsztyn: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 9464 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę potrzeb zamawiającego) materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w 2013r. w ilościach i rodzajach asortymentowych określonych w załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy. 2.Przedmiotowy asortyment będzie dostarczany na warunkach określonych w umowie do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie:a)ZKOS w Olsztynie ul. Głowackiego 27; b)ZKOS II w Olsztynie ul. Mariańska 1; c)WCRS Aquasfera w Olsztynie al. Piłsudskiego 69b; d)HWS Urania w Olsztynie al. Piłsudskiego 44; e)Lodowisko/Boisko w Olsztynie ul. Jeziołowicza; f)ZOWR w Olsztynie ul. Jeziorna 8;g)Przystań w Olsztynie ul. Jodłowa; h)BSW Słoneczna Polana w Olsztynie ul. Sielska 38; i)ZOOS Stadion w Olsztynie al. Piłsudskiego 69a; j)Przystań Jodłowa w Olsztynie ul. Jodłowa 9a; k)BSW Słoneczna Polana w Olsztynie ul. Sielska 38; l)Dział Administracyjno-Gospodarczy OSiR w Olsztynie ul. Żołnierska 13a. .Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie innych równoważnych asortymentów materiałów budowlanych innych niż podanych w Przedmiocie zamówienia-Załączniku Nr 3 do SIWZ pod warunkiem posiadania przez te asortymenty parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków oraz naniesienie w formularzu cenowym proponowanego asortymentu. 4.Wymienione wyżej materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach określających nazwę produktu, gramaturę - wg ilości podanej w formularzu cenowym. ( należy przeliczyć cenę ). 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu, w ramach określonych ustawą o zamówieniach publicznych. 6.Dostawy nie rzadziej niż raz w tygodniu transportem wykonawcy, wg zgłoszeń telefonicznych na dwa dni przed terminem dostawy. 7.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty. 8.Warunki płatności raz w miesiącu w ciągu 21 dni po dostarczeniu faktury zamawiającemu, wystawionej po wykonaniu dostawy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z zakresu umownego części określonej w zamówieniu bez podania przyczyn bez żadnych skutków prawno-finansowych. Rezygnacja z wykonania lub ograniczenia zakresu niektórych dostaw odbywać się będzie każdorazowo z niezbędnym wyprzedzeniem. W takim przypadku obniżeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych dostaw. 10.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia będzie miał prawo w trakcie realizacji dostawy ograniczyć zakres rzeczowy usługi do wysokości posiadanych środków finansowych bez żadnych ujemnych skutków prawno - finansowych. Takim przypadku wykonawca będzie uprawniony wyłącznie do wynagrodzenia za zrealizowany zakres dostaw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.42.50.00 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (złącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. Żołnierska 13a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów na potrzeby Zakładu Bakteriologii - powtórzenie
- świadczenie usług cateringowych w Olsztynie na potrzeby 12 spotkań w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
- Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla nowo tworzonej Gminy Szczawa, z przeznaczeniem na wykonanie remontu siedziby urzędu gminy.
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, eksploatacyjnych, elektrycznych i hydraulicznych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
więcej: Różne materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.