Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jarocin: przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu finansowego, urządzeń medycznych, wyszczególnionych w załączniku do niniejszej specyfikacji, przeznaczonych na wyposażenie nowo wybudowanego budynku Szpitala Powiatowego w Jarocinie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Jarociński, do kontaktów: Wiesława Stróżyk, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337, e-mail: starostwo@powiat-jarocinski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-jarocinski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu finansowego, urządzeń medycznych, wyszczególnionych w załączniku do niniejszej specyfikacji, przeznaczonych na wyposażenie nowo wybudowanego budynku Szpitala Powiatowego w Jarocinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : 63-200 Jarocin, ul. Szpitalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu finansowego niżej podanych urządzeń medycznych, Aparat EKG 6- kanałowy z monitorem EKG - szt. 2 Bronchofiberoskop szt. 1 Lampa bezcieniowa szt. 1 Dwugłowicowa lampa operacyjno - zabiegowa szt. 1 Ultrasonograf ( przenośny) szt. 1 Aparat USG szt. 1 Monitor czynności życiowych pacjenta szt. 1 Negatoskop żaluzjowy szt. 8 Macerator szt. 1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy /Dz.U.Nr 87, poz.605/ i wymaganiami niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a oferta zostanie odrzucona - z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zawartość oferty - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy na / lub wg druku stanowiącego zał. nr 1 do siwz. 2. Kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) deklaracji CE dla oferowanych urządzeń medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. /Dz.U. Nr 93,poz.896/ o wyrobach medycznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład grupy wykonawców występujących wspólnie. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład grupy wykonawców występujących wspólnie. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia względnie rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.,5.,6.,7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3-7 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 ust.1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8 ust.3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdzie Wykonawca ma rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 800.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy grupa wykonawców występujących wspólnie spełni w/w warunek łącznie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.Wykaz na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz., co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostawy urządzeń medycznych za kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. brutto z podaniem wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających wartość tych dostaw oraz , że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony gdy wykonawcy występujący wspólnie przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw urządzeń medycznych za kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. brutto łącznie, z podaniem wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających wartość tych dostaw oraz że dostawy te zostały wykonane należycie. 12.Oświadczenia na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, że Wykonawca wyraża zgodę na użyczenie przez Korzystającego przedmiotu zamówienia Szpitalowi Powiatowemu w Jarocinie przez okres obowiązywania umowy leasingu. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela ( pełnomocnika). 13. Oświadczenie na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do siwz informującego, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujące wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela ( pełnomocnika). 14. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę 15.W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin na jaki zostanie zawarta umowa wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Podwykonawcy Zamawiający żąda podania w ofercie zakresu zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazwy i adresu podwykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu finansowego niżej podanych urządzeń medycznych, Aparat EKG 6- kanałowy z monitorem EKG - szt. 2 Bronchofiberoskop szt. 1 Lampa bezcieniowa szt. 1 Dwugłowicowa lampa operacyjno - zabiegowa szt. 1 Ultrasonograf ( przenośny) szt. 1 Aparat USG szt. 1 Monitor czynności życiowych pacjenta szt. 1 Negatoskop żaluzjowy szt. 8 Macerator szt. 1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 38
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Sposób, termin i forma wniesienia i zwrotu wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł. /słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100/. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ w pieniądzu na konto: Bank Zachodni WBK 1 Oddział Jarocin, 63-200 Jarocin, ul. Kilińskiego 2a Nr konta : 64 1090 1131 0000 0001 0368 2102 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na wyżej wskazany rachunek zamawiającego. 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ w gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r., Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). Wadium wniesione w formach bezgotówkowych należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Jarocinie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również za przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązania zgodne z art. 46 ust.5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art.46 ustawy - Prawa zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców występujących wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z nich lub wspólnie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy /Dz.U.Nr 87, poz.605/ i wymaganiami niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a oferta zostanie odrzucona - z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków odbędzie się poprzez sprzwdzenie zgodności przedłożonych dokumentów z wymaganiami Zamawiającego okreslonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy na / lub wg druku stanowiącego zał. nr 1 do siwz. 2. Kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) deklaracji CE dla oferowanych urządzeń medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. /Dz.U. Nr 93,poz.896/ o wyrobach medycznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład grupy wykonawców występujących wspólnie. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład grupy wykonawców występujących wspólnie. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia względnie rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.,5.,6.,7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3-7 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 ust.1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8 ust.3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdzie Wykonawca ma rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 800.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy grupa wykonawców występujących wspólnie spełni w/w warunek łącznie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.Wykaz na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz., co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostawy urządzeń medycznych za kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. brutto z podaniem wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających wartość tych dostaw oraz , że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w warunek zamawiający uzna za spełniony gdy wykonawcy występujący wspólnie przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw urządzeń medycznych za kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. brutto łącznie, z podaniem wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających wartość tych dostaw oraz że dostawy te zostały wykonane należycie. 12.Oświadczenia na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, że Wykonawca wyraża zgodę na użyczenie przez Korzystającego przedmiotu zamówienia Szpitalowi Powiatowemu w Jarocinie przez okres obowiązywania umowy leasingu. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela ( pełnomocnika). 13. Oświadczenie na / lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do siwz informującego, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujące wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela ( pełnomocnika). 14. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2007, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego sala nr 30.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na termomodernizację szkół w gminie Jarocin
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Dostawa i montaż: myjni - dezynfektora do endoskopów giętkich oraz szafy do przechowywania endoskopów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych, wzmocnienia opieki domowej nad pacjentami oraz opieki fizjoterapeutycznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.