eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninZakup i montaż windy w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 9 w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Konin: Zakup i montaż windy w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 9 w Koninie
Numer ogłoszenia: 94666 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-502 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 246 78 67, fax 0-63 246 78 67 wew. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.lm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż windy w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 9 w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dźwigu osobowego likwidującego barierę architektoniczną dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej wraz z Oddziałami Integracyjnymi Nr 9 w Koninie . Zakres robót obejmuje roboty budowlane obejmujące wykonanie szybu windowego i zasilania maszynowni oraz dostawę i montaż dźwigu osobowego w gotowym szybie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.12.30 - Szyby Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.30 - Szyby Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie zastosowano.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia tj: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wytwarzania i montażu dźwigów , wydane przez UDT , zgodnie z art.9 ust.1,2,4 oraz art.37 pkt.3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. Nr 122 , poz. 1321 ) a także art.104 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Gdy wykonawca składający ofertę nie jest producentem oferowanego urządzenia uprawnienia do wytwarzania musi posiadać producent tego urządzenia . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub montażem dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych każde, 3. Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 4.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: 1) Dla osób kierujących robotami wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: ­ konstrukcyjno-budowlanej , ­ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł,- 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Uprawnienia do montażu dźwigów , wydane przez UDT , zgodnie z art.9 ust.1,2,4 oraz art.37 pkt.3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. Nr 122 , poz. 1321 ) a także art.104 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Gdy wykonawca składający ofertę nie jest producentem oferowanego urządzenia do oferty należy dołączyć: - decyzję UDT dla producenta tego urządzenia - w zakresie uprawnień do jego wytwarzania, - decyzję UDT dla wykonawcy - potwierdzającą posiadanie uprawnień w zakresie montażu urządzenia - oświadczenie wykonawcy, że jest uprawniony do sprzedaży i instalacji urządzeń dźwigowych produkowanych przez producenta, którego urządzenie oferuje. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub montażem dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych każde, + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 4.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach . - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 80.000,00 zł,- 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy. 7.Oświadczenie , o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9.lm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie 62-502 Konin ul. Fikusowa 8, pok. nr 29 (cena 69,00 zł,-).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie 62-502 Konin ul. Fikusowa 8, pok. nr 26 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.