Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Konin: Zakup i montaż windy w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej
Nr 9 w Koninie
Numer ogłoszenia: 94666 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie, ul. Fikusowa 8, 62-502 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 246 78 67, fax 0-63 246 78 67 wew. 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.lm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż windy w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 9 w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dźwigu osobowego likwidującego barierę architektoniczną dla osób niepełnosprawnych w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej wraz z Oddziałami Integracyjnymi Nr 9 w Koninie . Zakres robót obejmuje roboty budowlane obejmujące wykonanie szybu windowego i zasilania maszynowni oraz dostawę i montaż dźwigu osobowego w gotowym szybie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.12.30 - Szyby Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.30 - Szyby Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie zastosowano.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia tj: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wytwarzania i montażu dźwigów , wydane przez UDT , zgodnie z art.9 ust.1,2,4 oraz art.37 pkt.3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. Nr 122 , poz. 1321 ) a także art.104 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Gdy wykonawca składający ofertę nie jest producentem oferowanego urządzenia uprawnienia do wytwarzania musi posiadać producent tego urządzenia . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub montażem dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych każde, 3. Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 4.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: 1) Dla osób kierujących robotami wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł,- 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Uprawnienia do montażu dźwigów , wydane przez UDT , zgodnie z art.9 ust.1,2,4 oraz art.37 pkt.3 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. Nr 122 , poz. 1321 ) a także art.104 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Gdy wykonawca składający ofertę nie jest producentem oferowanego urządzenia do oferty należy dołączyć: - decyzję UDT dla producenta tego urządzenia - w zakresie uprawnień do jego wytwarzania, - decyzję UDT dla wykonawcy - potwierdzającą posiadanie uprawnień w zakresie montażu urządzenia - oświadczenie wykonawcy, że jest uprawniony do sprzedaży i instalacji urządzeń dźwigowych produkowanych przez producenta, którego urządzenie oferuje. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub montażem dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych każde, + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 4.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach . - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 80.000,00 zł,- 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy. 7.Oświadczenie , o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9.lm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie 62-502 Konin ul. Fikusowa 8, pok. nr 29 (cena 69,00 zł,-).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Bohaterów Westerplatte w Koninie 62-502 Konin ul. Fikusowa 8, pok. nr 26 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Zakup samochodu
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
więcej: Szyby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.