To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94667 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Stanisławów: Przebudowa kotłowni i budowa przyłącza gazowego oraz wymiana instalacji CO i termomodernizacja w budynku Szkoły Podstawowej i budynku Sali Gimnastycznej w Stanisławowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76571-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanisławów, krajowy numer identyfikacyjny
71158243400000, ul.
Rynek
32,
05304
Stanisławów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
257 575 090, faks
257 575 857, e-mail
ewa.dluska@stanislawow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.stanislawow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni i budowa przyłącza gazowego oraz wymiana instalacji CO i termomodernizacja w budynku Szkoły Podstawowej i budynku Sali Gimnastycznej w Stanisławowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIiOŚ.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem Zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni oraz wymianie instalacji c.o. w budynku szkoły podstawowej i w budynku sali gimnastycznej w Stanisławowie w ramach zadania w budżecie pn.: Przebudowa kotłowni i budowa przyłącza gazowego oraz wymiana instalacji CO i termomodernizacja w budynku Szkoły Podstawowej i budynku Sali Gimnastycznej w Stanisławowie" 2.Zakres przebudowy kotłowni oraz wymiany instalacji c.o. w budynku szkoły podstawowej i w budynku sali gimnastycznej w Stanisławowie obejmuje w szczególności : 1)wymianę istniejących drzwi wejściowych do kotłowni na nowe, 2)wymianę istniejących instalacji i urządzeń wyposażenia stałego c.o., 3)wykonanie podłączenia c.w.u. do sali gimnastycznej wraz z obudową przewodów ( płyty karton-gips ) na korytarzu, 4)wymianę zasobników z wodą, 5)wymianę obecnego źródła na kocioł grzewczy gazowy, 6)podłączenie istniejącego przedszkola do kotłowni gazowej oraz zamontowanie na przewodach c.o. do istniejącego przedszkola filtroodmulnikA 7)wykonanie potrzebnych płukań instalacji c.o. między innymi w budynku istniejącego przedszkola , który zostanie podłączone do nowej kotłowni gazowej , 8)wyminę części istniejących okien na nowe, 9)wykonanie podsufitki z płyt GKF, 10)udrożnienie kominów - spalinowego i wentylacyjnego, 11)wykonanie remontu komina spalinowego poprzez montaż wkładu kominowego, 12)wykonanie rozbiórki, nadmurowań kominów i wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wentylacji nawiewnej typu Z, 13)wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych związanych z montażem kotła i instalacji kotła, 14)wykonanie nowych utwardzeń, 15)wykonanie naprawy warstw posadzkowych w kotłowni, 16odnowienie wymalowani w pomieszczeniu kotłowni, 17)budowę instalacji wewnętrznej pomiędzy szafką przyłączeniową na budynku a odbiornikiem gazu, 18)wykonanie robót budowlanych poinstalacyjnych dotyczących kotłowni i wymiany c.o. w budynku szkoły podstawowej i w budynku sali gimnastycznej. Uwaga : Zakres prac nie obejmuje budowy zewnętrznego przyłącza gazu oraz termomodernizacji . Zewnętrzne przyłącze gazu zostało wykonane w odrębnym zamówieniu, termomodernizacja zostanie objęta odrębnym zamówieniem . 2.1Szczegółowy zakres rzeczowy Przedmiotu Zamówienia został określony w: 1)Wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z pozwoleniem na budowę DECYZJA Nr 186/16 z dn. 11.03.2016r.; odpowiednio załącznik Nr 10 i Nr 12 , 2.Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, odpowiednio załącznik Nr 11 do SIWZ. Przedmiot Zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.Jeżeli w opisie Przedmiotu Zamówienia wskazano w odniesieniu, do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę - należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem,że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji i umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. Wykaz materiałów lub rozwiązań równoważnych Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenie w terminie do 5 dni przed podpisaniem Umowy. Jeżeli Zamawiający będzie miał wątpliwości, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne, Wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego Przedmiocie Zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 8.Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie budowlanym umożliwiających uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą tychże rozwiązań technicznych. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną,obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 10.Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie Przedmiotu Zamówienia w wyznaczonym terminie. 11.Wykonawca zobowiązany jest wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie Przedmiotu Zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał analizy dokumentacji projektowej, wizji lokalnej w miejscu realizacji Zamówienia i uwzględnił je w wynagrodzeniu. 12.Wymagany okres gwarancji na Przedmiot Zamówienia (materiały , urządzenia i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów w okresie udzielonej gwarancji na cały Przedmiot Zamówienia więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału/urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości Przedmiotu Zamówienia. 14.Wykonawca może powierzyć, w zakresie wskazanym w ofercie, wykonanie części robót lub usług Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. 15.Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę min. 4 osoby, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z ze. zm.) 2)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: a)Roboty budowlane w zakresie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych branży sanitarnej. 3)Wykonawca nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy złoży Zamawiającemu w formie pisemnej: a) oświadczenie , że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia opisane w ust. 15 pkt. 2 są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy . b) oświadczenie każdej z tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszej umowy, 4)W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania "w/w". wymogów i dokonywania ich oceny; b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót. 4)Wykonawca ponadto na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. 5)w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000 PLN. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania zatrudnienia na umowę o prace osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę tychże osób zatrudnionych na umowę o pracę. W przypadku zmiany tychże osób Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od zmiany dostarczyć Zamawiającemu nowy wykaz osób, z którymi została zawarta umowa o pracę oraz oświadczenie o zatrudnieniu tychże osób na podstawie umowy o pracę. Osoby te muszą być zatrudnione przez cały czas trwania umowy. 6) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty kosztorysu ofertowego uproszczonego , natomiast szczegółowy kosztorys ofertowy Wykonawca będzie miał obowiązek przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 17. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary są materiałem poglądowym i pomocniczym, wycenę oferty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa , sztuki budowlanej i wizji lokalnej w terenie. Oferent zobowiązany jest do ujęcia w cenie ofertowej wszystkich robót budowlano-montażowych , urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Pominięcie jakiegokolwiek elementu nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego w ofercie. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego Zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 18. Zamawiający informuje , że Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty koszty uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem decyzji , zgód , zgłoszeń ( w tym zgłoszenie instalacji gazowej do napełnienia paliwem gazowym ) , zatwierdzeń, uzgodnień, opinii, ekspertyz, zawiadomień w tym zawiadomienie o zakończeniu budowy oraz innych pozwoleń niezbędnych do realizacji Przedmiotu zamówienia . 19. Wykonawca wykona roboty budowlano-montażowe w następującej kolejności : jako pierwsze- remont kotłowni , rozpoczęcie po 26.05.2017 r. jako drugie - remont c.o. w pomieszczeniach sali gimnastycznej i w pomieszczeniach szkoły podstawowej - rozpoczęcie po 23.06.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331110-0,
45310000-3,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT528455.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 519345.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.