To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Łódź: Dostawa materiałów biurowych do budynków administracyjnych Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 94704 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60188 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi, ul. Milionowa 91, 93-121 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2516500, faks 42 2516611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do budynków administracyjnych Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie - Dostawa materiałów biurowych do budynków administracyjnych Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.97.60 - Etykiety 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.10 - Klamry 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. j., ul. Starorudzka 10 e, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274078,75
Oferta z najniższą ceną: 267022,76 / Oferta z najwyższą ceną: 305312,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 2 - MATERIAŁY NA WARSZTATY Z CYBERB
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.