eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceprzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis stacji kompresorów sprężonego powietrza medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94789 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis stacji kompresorów sprężonego powietrza medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42883-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55993-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Raciborska 26, 40074 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 514 533, faks 322 514 533, e-mail szpital@kco.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kco.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis stacji kompresorów sprężonego powietrza medycznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

K.C.O./PN/ 14 /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest serwis stacji kompresorów sprężonego powietrza medycznego zlokalizowanej w Katowickim Centrum Onkologii przy ul. Raciborskiej 27 przez okres 48 miesięcy. Wykaz urządzeń stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia A. Informacje ogólne Stacja sprężonego powietrza obejmuje 3 agregaty sprężarkowe śrubowe typu L 07-10 produkowane przez firmę CompAir. Praca sprężarek powietrza sterowana jest automatycznie w funkcji ciśnienia, sterownikami stanowiącymi wyposażenie fabryczne agregatów sprężarkowych oraz sterownikiem nadrzędnym. Automatyczne sterowanie pracą ma zapewnić płynną i elastyczną pracę stacji, z zachowaniem zasady równomiernego obciążenia poszczególnych sprężarek. Uzdatnianie sprężonego powietrza polega na jego schłodzeniu, osuszeniu, odpyleniu, odolejeniu oraz pozbawieniu przykrych zapachów. Zespoły uzdatniania sprężonego powietrza zapewniają uzyskanie jakości powietrza na poziomie gwarantującym możliwość zastosowań do celów medycznych, to jest spełnienie podanych poniżej parametrów: ? zawartość tlenku węgla CO mniejsza niż 5 ppm ? zawartość dwutlenku węgla CO2 mniejsza niż 500 ppm ? zawartość cząstek wody H2O mniejsza niż 870 ppm ? zawartość dwutlenku siarki SO2 mniejsza niż 1 ppm ? zawartość tlenków azotu NO/NO2 mniejsza niż 2 ppm ? zawartość kondensatu olejowego mniejsza niż 0,1 mg/m3. B. Schemat technologiczny z opisem stacji sprężonego powietrza medycznego - Załącznik nr 8 do SIWZ. C. Zasady i zakres przeprowadzanych przeglądów obejmujące w szczególności: 1. Konserwację elementów sprężonego powietrza należy przeprowadzać ściśle według DTR( udostępnione: w siedzibie Zamawiającego oraz instrukcji obsługi dostarczonych przez producentów poszczególnych urządzeń) (Projekt Wykonawczy systemu rurociągów gazów medycznych z sygnalizacją alarmową dla Centralnej Izby Przyjęć wraz z Oddziałami Łóżkowymi Nr P 228/2012 T.I ) 2. Fabryczne instrukcje oraz dokumentacje techniczno - ruchowe określają szczegółowo wymagania dotyczące ustawienia, podłączenia, uruchomienia, eksploatacji, obsługi, remontów i transportu - niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy oraz ekonomicznej eksploatacji urządzeń. 3. Wszystkie przeglądy oraz naprawy powinny być odnotowane w dzienniku stacji. 4. Wymienione powyżej dokumenty znajdują się u Zamawiającego. 5. Zakres a). co 1000 godzin pracy : - sprawdzić stopień zanieczyszczenia i razie potrzeby wymienić wkłady filtra powietrza, - sprawdzić i w razie potrzeby skorygować naciąg pasków klinowych, - w razie potrzeby oczyścić żebra chłodnic oleju i powietrza, b). po 2000 godzin pracy lub corocznie : - wymienić wkłady filtrów powietrza, - wymienić filtry oleju, - sprawdzić elektryczne złącza zaciskowe i ewentualnie dokręcić, - sprawdzić ustawienie kół pasowych, stan pasków klinowych, w razie potrzeby naprężyć, - oczyścić żebra chłodnic oleju i powietrza, - sprawdzić szczelność instalacji pneumatycznej sprężarek, miejsca nieszczelne uszczelnić, - sprawdzić poprawność działania łącznika ciśnieniowego - sprawdzić poprawność działania zaworów zwrotnych, - sprawdzić poprawność działania czujników ciśnienia, - sprawdzić działanie wskaźników temperatury oleju, - sprawdzić stan zaworów bezpieczeństwa, - sprawdzić nastawy zabezpieczenia termicznego silników, c). po 4000 godzin pracy lub po dwóch latach : - wykonać wszystkie czynności przeglądu co 2000 godzin pracy sprężarek, - wymienić olej, - wymienić separatory oleju, - przeglądnąć instalację elektryczną i sprawdzić poprawność jej działania. d). Zabiegi konserwacyjne związane z zbiornikami wyrównawczymi sprężonego powietrza: Co dwa lata należy dokonać oględzin wnętrza zbiorników, ocenić stan powłoki zabezpieczenia antykorozyjnego oraz stopnia zabrudzenia. W miarę potrzeb zbiorniki oczyścić oraz uzupełnić braki wewnętrznej powłoki farby antykorozyjnej. e). Konserwacja wszystkich stopni filtrów powietrza sprowadza się do wymiany wkładów filtracyjnych, w przypadku, gdy optyczne wskaźniki stopnia zabrudzenia (spadku ciśnienia na filtrach) będą na to wskazywać, lecz nie rzadziej niż raz na dwa lata. Uwaga! * Data produkcji stacji kompresorów:13.06.2012r. * Ostatni przegląd wraz z wymianą filtrów powietrza, wkładów filtrów w osuszaczach oraz oleju i jednego termostatu odbył się 16.09.2016r. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1.Serwis na okres 48 miesięcy, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność stacji, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, b) naprawę i wymianę części za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją stacji, c) wszystkie naprawy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) łączna niesprawność stacji ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, (niesprawność to brak sprawności stacji powyżej 5 godz. w ciągu dnia). 2. Wymontowane, uszkodzone części zamienne i podzespoły Wykonawca zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zgłoszenia niesprawności systemu będą przekazywane faksem 4. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w terminie do 2 godz. od zgłoszenia faksem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50531300-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34950.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMPREX Sp.z o. o. , , ul. Józefowska 135, 40-144, Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42988.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42988.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42988.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.