Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Kościelisko: Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 94800 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Kościelisko w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (wg potrzeb zamawiającego) świadczenie usług z zakresu geodezji i karto-grafii polegających na obsłudze geodezyjnej Gminy Kościelisko w 2015 roku. KOD CPV: 71-35-40-00-4 (Usługi sporządzania map). 71-35-50-00-1(Usługi pomiarowe). Zakres zamówienia, podzielony został na 7 zadań, które obejmują: Zadanie nr 1: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzempla-rze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) Zadanie nr 2: Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), Zadanie nr 3: Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności praw-nych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm), Zadanie nr 4: Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i spo-rządzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500 (opracowanie danych w formie ana-logowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN). Bieżąca obsługa inwestycji obejmuje: Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: -Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: Inwentaryzacja powykonawcza obejmuje: w przypadku kanalizacji sanitarnej i burzowej wykazania studni wraz z przyłączami do budynków w przypadku sieci wodociągowych oraz kablowych wraz z przyłączami do budynków Rzędne góry studzienek (pokrywy) muszą być określone na podstawie niwelacji technicznej. Zadanie nr 5: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) Zadanie nr 6: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek (opracowanie dokumentacji w ilości niezbęd-nej do wydania decyzji przez Starostwo): Zadanie nr 7: Wznowienie znaków granicznych nieruchomości wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej (opis, mapy) oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe a w szczególnych przypadkach rurkami meta-lowymi o średnicy 1? cala i długości 60cm), Zakres i miejsce wykonania poszczególnych zadań zlecane będzie przez Zamawiającego każdorazowo odrębnym zle-ceniem. Opracowania musza być sporządzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Opracowania muszą być wykonane w sposób zapewniający przyjęcie do zasobu geodezyjno-kartograficznego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. z zakresu: - Opracowania map dla celów projektowych w skali 1:500 - Podziału nieruchomości - Rozgraniczenia nieruchomości - Bieżącej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury - Opracowania mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych - Aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek - Wznowienia znaków granicznych nieruchomości (w zależności od części zamówienia do której przystępuje oferent), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Przedłużony okres rękojmi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1) W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2) W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 3) W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) dla: obiektów powierzchniowych z uwzględnieniem: opracowania pierwszego hektara, przy aktualizacji mapy opracowania każdego następnego hektara przy aktualizacji mapy opracowania pierwszego hektara, przy nowym pomiarze opracowania każdego następnego hektara przy nowym pomiarze obiektów liniowych (pas szerokości 60 metrów), opracowania pierwszych 100 metrów- przy aktualizacji mapy opracowania każdych następnych 100 metrów- przy aktualizacji mapy opracowania pierwszych 100 metrów- przy nowym pomiarze opracowania każdych następnych 100 metrów- przy nowym pomiarze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punk-tów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: podziału na dwie pierwsze nowo wydzielone działki, na kolejne wydzielane działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm), z uwzględnieniem: wskazania dwóch pierwszych punktów, oraz kolejnych punktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i sporzą-dzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i sporządzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzempla-rze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN). Bieżąca obsługa inwestycji obejmuje: Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu. Inwentaryzacja powykonawcza obejmuje: w przypadku kanalizacji sanitarnej i burzowej wykazania studni wraz z przyłączami do budynków, z uwzględnieniem: wskazania pierwszej studni, kolejnej dodatkowej studni, w przypadku sieci wodociągowych oraz kablowych wraz z przyłączami do budynków, z uwzględnieniem: pierwszych 100 metrów sieci, każdych dodatkowych 100 metrów sieci. Rzędne góry studzienek (pokrywy) muszą być określone na podstawie niwelacji technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji analogowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) dla: opracowania jednej działki w ramach jednej parceli z Lwh/Kw (liczba wykazu hipotecznego/księga wieczysta), opracowania jednej działki w ramach wielu parcel tworzących tą działkę z uwzględnieniem: - pierwszej parceli z pierwszego Lwh/Kw, - następnej parceli z pierwszego Lwh/Kw - pierwszej parceli z kolejnego Lwh/Kw, - następnej parceli z kolejnego Lwh/Kw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek (opracowanie dokumentacji w ilości niezbędnej do wydania decyzji przez Starostwo):.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek (opracowanie dokumentacji w ilości niezbędnej do wy-dania decyzji przez Starostwo): do 4 punktów granicznych, do 10 punktów granicznych powyżej 10 punktów granicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Wznowienie znaków granicznych nieruchomości wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej (opis, mapy) oraz sta-bilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe a w szczególnych przypadkach rurkami metalowymi o średnicy 1? cala i długości 60cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Wznowienie znaków granicznych nieruchomości wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej (opis, mapy) oraz stabiliza-cją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe a w szczególnych przypadkach rurkami metalowymi o średnicy 1? cala i długości 60cm), z uwzględnieniem wskazanie pierwszego punktu wskazanie kolejnych punktów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Przedłużony okres rękojmi - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.