To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Lubliniec: Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego wraz z usługą szkoleniową
w zakresie obsługi oprogramowania dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 9480 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 513914 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 350 63 86, faks 34 3565870.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego wraz z usługą szkoleniową w zakresie obsługi oprogramowania dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego wraz z usługą szkoleniową w zakresie obsługi oprogramowania dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części zgodnie z poniższym podziałem: Część nr 1: Dostawa zestawów komputerowych w ilości 36 szt. Część nr 2: Dostawa monitorów komputerowych w ilości 36 szt. Część nr 3: Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 szt. Część nr 4: Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego w ilości 70 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników. Część nr 5: Dostawa oprogramowania antywirusowego w ilości 40 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.11 - 30.23.21.11 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERKOM - T. OBRZUD, T. DARMOLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERKOM - T. OBRZUD, T. DARMOLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- TERKOM Tomasz Obrzud, Tomasz Darmoliński, ul. Mickiewicza 2, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57741,12
Oferta z najniższą ceną: 57741,12 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio, Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6150,00
Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6634,62
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego w ilości 70 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IKARIA Sp. z o. o. Sp. k., ul. Omłotowa 12/14, 94-251 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11013,91
Oferta z najniższą ceną: 11013,91 / Oferta z najwyższą ceną: 15112,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa oprogramowania antywirusowego w ilości 40 szt. wraz z usługą szkolenia użytkowników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IKARIA Sp. z o. o. Sp.k., ul. Omłotowa 12/14, 94-251 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7636,33
Oferta z najniższą ceną: 7636,33 / Oferta z najwyższą ceną: 10880,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa oprogramowania - zakup licencji Adobe CC i odnowienie subskrypcji ADOBE CC i SIBELIUS na kolejne 12 miesięcy
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO MONITOROWANIA, ZARZĄDZANIA, SKANOWANIA DLA ŻW
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.