Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Ścinawa: dostawa produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 9481 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Chorób Otępiennych AM we Wrocławiu, SPZOZ w Ścinawie, ul. Jana Pawła II 12, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8491600, 8491603, fax 076 8436030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodek-alzheimer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa produkty lecznicze wg 4 częci - wykazane zgodnie z listą asortymentowo - ilościową w Załączniku Nr 3 siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: I. Sytuacja podmiotowa. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Nr 2 oraz następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. II. Zdolność ekonomiczna i finansowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do oferty Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku : a) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i w trakcie realizacji umowy dostarczy ( na każde żądanie Zamawiającego) polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia umowa ubezpieczenia winna być wystawiona na podmiot wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie ubezpieczającym i ubezpieczonym. III. Zdolność techniczna . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw objętych zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( tj. 36 miesięcy licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. b) przedstawi wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do oferty ) Zamawiający wymaga potwierdzenia co najmniej realizacji jednej dostawy o wartości nie niższej niż wartość brutto składanej oferty, potwierdzonej stosownym dokumentem, że dostawa ta została wykonana z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wymagane warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty, d) oświadczenie dot. dopuszczenia do obrotu oferowanych produktów leczniczych, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do oferty. e) wykaz dostaw - Załącznik Nr 5 do oferty f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy pg) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. h) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do oferty i) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. j) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 2. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od Wykonawcy Zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 ). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Podmioty występujące wspólnie : - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, rzed upływem terminu składania ofert.- są zobowiązane do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Formularz oferty - winni podpisać wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku udzielonego pełnomocnictwa - pełnomocnik konsorcjum podpisujący Formularz ofertowy powinien wskazać, że składa ofertę w swoim oraz cudzym imieniu. c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego : - żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, - warunek określony w pkt. 5.III.1a spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. d) W odniesieniu do wymogów dotyczących wiarygodności Wykonawcy dokumenty przewidziane specyfikacją winni złożyć wszyscy Wykonawcy z osobna, w tym m.in. odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia lub inne dokumenty przewidziane specyfikacją. e) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podmiotów występujących wspólnie. f) Podmioty występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodek-alzheimer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Chorób Otępiennych AM we Wrocławiu SPZOZ w Ścinawie, ul. Jana Pawła II nr 12, 59-330 Ścinawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Badawczo - Naukowo - Dydaktyczny Chorób Otępiennych AM we Wrocławiu SPZOZ w Ścinawie ul. Jana Pawła II nr 12, 59-330 Ścinawa, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: produkty lecznicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - 182 pozycje asortymentowe leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: produkty lecznicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - 5 pozycji asortymentowych leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: produkty lecznicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - 6 pozycji asortymentowych leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: produkty lecznicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - 3 pozycje asortymentowe leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
- Zadaszenie trybun na stadionie miejskim w Ścinawie
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich w miejscowościach Jurcz i Redlice
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.