eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRenowacja nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej od ulicy Harcerskiej do dróg i placów przedpola wschodniego Stadionu Śląskiego w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Katowice: Renowacja nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej od ulicy Harcerskiej do dróg i placów przedpola wschodniego Stadionu Śląskiego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 94833 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038861, fax 032 6038614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej od ulicy Harcerskiej do dróg i placów przedpola wschodniego Stadionu Śląskiego w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wywóz materiałów z rozbiórki wraz z opłatami za ich składowanie, - wykonanie podbudowy wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego i wykonaniem drenażu francuskiego, - wykonanie odwodnienia drogi - 6szt wpustów ulicznych wraz ze studzienkami, studni rewizyjnej i odprowadzeniem długości 53,5mb do istniejącej kanalizacji deszczowej Ø200mm, - wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego - powierzchnia drogi: 1242m2, - wykonanie robót przygotowawczych, uzupełniających i wykończeniowych, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: - Przedmiot główny CPV 45233140-2 - Przedmiot dodatkowy CPV 45332400-7 3. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową w skład której wchodzą: 3.1. PW_RENOWACJI_NAWIERZCHNI_ASFALTOWEJ_DROGA_DOJAZDOWA RYSUNKI: 3.1.1. 01 PLAN_SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWY_DROGI_DOJAZDOWEJ 3.1.2. 02 PLAN_DRENAŻU_DROGI_DOJAZDOWEJ 3.1.3. 03 PRZEKROJE_KONSTRUKCYJNE_DROGI_DOJAZDOWEJ 3.1.4. 04 SZCZEGÓŁ_PODŁĄCZENIA_DRENAŻU_DROGI_DOJAZDOWEJ 3.2. PW_RENOWACJI_NAWIERZCHNI-DROGA_DOJAZDOWA_TEKSTY 3.3. PW RENOWACJI_NAWIERZCHNI_ASFALTOWEJ KANALIZACJA_DESZCZOWA_RYSUNKI: 3.3.1. 01 PLAN_SYTUACYJNY 3.3.2. 02 PROFILE 3.3.3. 03 STUDZIENKA_REWIZYJNA 3.4. PW RENOWACJI_NAWIERZCHNI_ASFALTOWEJ KANALIZACJA_DESZCZOWA_TEKSTY 3.5. PRZEDMIARY 3.5.1. PRZEDMIAR_DROGA_DOJAZDOWA 3.5.2. PRZEDMIAR_KANALIZACJA_DESZCZOWA 3.6. SPECYFIKACJA TECHNICZNA 3.6.1. SPECYFIKACJA_DROGA_DOJAZDOWA 4. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotycząca przedmiotu zamówienia została opracowana przez Zakład Projektowania i Wdrożeń TB Sp. z o.o., 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.05.2008 o godzinie 8:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 p.2b ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Pełnomocnik dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu wykonawców, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4÷8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 8. Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego z podbudową i odwodnieniem o długości minimum 200mb i szerokości 6,00m. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności drogowej. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych w wykazie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Parafowany wzór umowy (wraz z załącznikiem nr 1 i 2 do wzoru umowy) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do oferty nie należy dołączać załącznika nr 3 i 4 do umowy. Uwaga: Załącznik nr 1 do wzoru umowy należy wypełnić w następujący sposób: - jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie części zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - należy określić szczegółowy zakres robót, które zostaną zrealizowane przez podwykonawców wraz z określeniem wartości tych robót, - jeżeli wykonawca przewiduje, że całość zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie - należy wpisać np.: nie dotyczy, przekreślić kolumny, itp. 13. Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 14. Kosztorys ofertowy w formie kalkulacji szczegółowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zi.gpw.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Wydział Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów ul. Olimpijska 11, 40-206 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.