eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica DużaWykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża w ramach PROW działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów W ramach wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Niedrzwica Duża: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża w ramach PROW działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów W ramach wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi
Numer ogłoszenia: 94867 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66825 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża w ramach PROW działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów W ramach wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu - budowę boiska do koszykówki i siatkówki wraz z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową nieprzepuszczalna dla wody - wykonanie terenu zbierającego wodę z powierzchni boiska - wykonanie stojaka na rowery (stalowy zabezpieczony anty korozyjnie, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu inwestycji. adres obiektu - Strzeszkowice Duże nr ew. działki 326/1 boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej 288 m2(boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach 24 m x12 m). Nawierzchnia - jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bezspoinową, nie prefabrykowaną nawierzchnia poliuretanowa o następujących minimalnych parametrach technicznych i użytkowych: grubość całkowita nawierzchni: 14 mm; konstrukcja nawierzchni: warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1-3 mm z lepiszczem poliuretanowym o grubości 8 mm, warstwa nawierzchniowa z barwnego granulatu gumowego EPDM o frakcji 1-3 mm o grubości 6 mm, nawierzchnia jest w całości przepuszczalna dla wody. Wyposażenie sportowe: koszykówka: - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm - tablica 180 x 0 cm - obręcz uchylna - siateczka do obręczy Siatkówka: - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - siatka całosezonowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dołączone do niniejszej specyfikacji w formie załączników:, przedmiar robót, , plan zagospodarowania działki nr 36/1, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt uproszczony. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy w celu jak najdokładniejszego skalkulowania ceny oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wszystkie materiały i wyroby powinny posiadać atesty, świadectwa lub certyfikaty dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające jakość nawierzchni poliuretanowej Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu w momencie dokonywania odbioru wykonanych prac. Spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów nawierzchni należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami np. certyfikatem lub deklaracją zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobatą techniczną ITB lub rekomendacją techniczną lub kartą techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta i atestem PZH dla oferowanej nawierzchni. Umowa z wykonawcą będzie zawarta na całość robót na podstawie wycenionego kosztorysu ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni wszystkie pozycje robót opisanych w kosztorysie ofertowym. Pozycje, przy których żadne ceny nie są wpisane przez oferenta nie zostaną zapłacone po wykonaniu prac i będą uznane że zostały pokryte przez inne ceny w kosztorys ofertowy. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej, które Wykonawca winien przedłożyć po wykonaniu inwestycji. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy udzielonego na wykonane roboty budowlane. Z uwagi na fakt, że wykonanie robót będzie w okresie i na terenie szkolnym Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć teren robót zarówno w czasie prowadzenia robót jak i w okresie, gdy prace nie są prowadzone. W sąsiedztwie planowanego boiska znajduje się boisko do piłki nożnej wykonywane przez Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ sp. z o.o. z siedziba w Niedrzwicy Dużej. Wykonawca powinien prowadzić roboty w sposób nie prowadzący do zniszczenia lub uszkodzenia. Rozpoczęcie robót (przekazanie placu budowy) przewidziane jest protokolarnie w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający na realizację inwestycji uzyskał już wymagane odpowiednimi przepisami stosowne decyzje, Wykonawca który zaproponuje trakcie robót produkty oraz urządzenia równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą, uzyskać powyższe decyzje gwarantujące jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. UWAGA: w przypadku użycia w SIWZ lub w przedmiarze lub uproszczonym projekcie budowlanym - nazw producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i urządzeń. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia o równoważnych parametrach, nie gorsze niż wskazane. Jakiekolwiek nazwy marek (firm i wyrobów) użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych powinny być uważane jako definicje standardu, a nie określone ściśle marki w projekcie. Dopuszcza się zastosowanie systemów innych producentów pod warunkiem, że przyjęte systemy będą posiadały aktualne aprobaty techniczne dopuszczające wyroby do stosowania, a ich parametry techniczne nie będą gorsze i co najmniej równoważne rozwiązaniom przyjęty w projekcie. Zamawiający zastrzega że nie wyraża zgody na zmianę wierzyciela (tzw. Cesja wierzytelności). Faktura za wykonany przedmiot umowy płatna będzie do 30 dnia od daty odbioru przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach PROW działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów W ramach wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKO-DROGPOL sp. jawna A. Markowski, M. Markowska, ul. Partyzantów 32, 23-250 Urzędów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79969,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87857,83

  • Oferta z najniższą ceną: 87857,83 / Oferta z najwyższą ceną: 124011,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.