eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wykładów i warsztatów podczas zjazdów Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU)-edycja 2012/2013 w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia akredytowanym przez PARPA



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wykładów i warsztatów podczas zjazdów Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU)-edycja 2012/2013 w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia akredytowanym przez PARPA
Numer ogłoszenia: 94870 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wykładów i warsztatów podczas zjazdów Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU)-edycja 2012/2013 w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia akredytowanym przez PARPA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wykładów i warsztatów podczas zjazdów Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU)-edycja 2012/2013 w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia akredytowanym przez PARPA.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychologi Klinicznej, ul. Chmieleniec, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kraus, ul. Lubostroń, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Rogoż, ul. Komandosów, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6100,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychologii Jolanta Ryniak, ul. Wyspiańskiego, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18300,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Psychoterapia Uzależnień Jacek Wysowski, ul. Jaglarzów, 30-898 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Libero s.c.,Lucyna Światek, Grzegorz Związek, ul. Czerwone Maki, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18700,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Ilnicka Usługi Psychologiczne, ul. 11 Listopada, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brudkiewicz,Grabski,Maczka, Siwek sp. jaw., ul. Miłkowskiego, 31-560 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 700,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Lista kadry dydaktycznej zgodna z wnioskiem akredytacyjnym zatwierdzonym przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Integralną częścią akredytacji jest załączona lista realizatorów szkolenia (wykładowców), którzy spełniają wszystkie kryteria nałożone przez PARPA w Programie uzyskiwania kwalifikacji zawodowych przez osoby prowadzące terapię uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia w zakładach lecznictwa odwykowego przyjętego na podstawie § 18 ust. 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 grudnia 1999 r. w sprawie organizacji, kwalifikacji personelu, zasad funkcjonowania i rodzajów zakładów lecznictwa odwykowego oraz udziału innych zakładów opieki zdrowotnej w sprawowaniu opieki nad osobami uzależnionymi od alkoholu (Dz. U. Nr 3, poz. 44 ze zm.). Kadra dydaktyczna biorąca udział w szkoleniu to osoby, których kwalifikacje zawodowe potwierdzają dokumenty złożone u Organizatora szkolenia. Akredytacja została przyznana na lata 2011 - 2014 co oznacza, że szkolenie musi być prowadzone zgodnie z jej wytycznymi. Jednym z elementów otrzymania akredytacji był wymóg związany z kwalifikacją kadry dydaktycznej, mówiący o zapewnieniu kadry, w której nie mniej niż 60% osób realizujących program szkolenia posiada certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień oraz co najmniej siedmioletni staż pracy w terapii osób uzależnionych, a pozostali wykładowcy posiadają tytuł lekarza psychiatry lub psychologa klinicznego, bądź posiadają uprawnienia do prowadzenia treningów psychologicznych lub psychoterapii. Powyższy wymóg określa § 7 ust. 4 Programu uzyskiwania kwalifikacji zawodowych przez osoby prowadzące terapię uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia w zakładach lecznictwa odwykowego. Szkolenie w obecnej edycji jest pierwszym, które objęte jest akredytacją przyznaną na lata 2011-2014, a z kadrą dydaktyczną wykazaną poniżej współpraca prowadzona jest już od kilku edycji powyższego szkolenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.