Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Koszalin: Remont gabinetów sędziowskich, pokoi biurowych oraz wymiana stolarki okiennej, w budynku Sadu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 34
Numer ogłoszenia: 94871 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, fax (094) 347-69-60, 342-29-07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gabinetów sędziowskich, pokoi biurowych oraz wymiana stolarki okiennej, w budynku Sadu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 34.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 1.1. remont gabinetów sędziowskich, pokoi biurowych, wymiana stolarki okiennej, przebudowa drzwi do pomieszczenia dowodów rzeczowych oraz przeniesienie tajnej kancelarii do innego pomieszczenia w budynku Sadu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Gen. Wł. Andersa 34 a także uzupełnienia płyt z piaskowca na murze ogrodzenia działki Sadu. 1.2. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 1) Roboty rozbiórkowe - kod CPV 45111000-9, 2) Roboty ogólnobudowlane - kod CPV 54216112-2, 3) Roboty elektryczne - kod CPV 45310000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej - załączonych do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 54.21.61.12 - 54.21.61.12 Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 na rachunek Zamawiającego nr: NBP O/O Szczecin 74 1500 1096 1214 7001 0729 0000 Pozostałe formy: - poręczenia lub gwarancje bankowe, - gwarancje ubezpieczeniowe, - poręczenia wg art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy. Wadium wnoszone w powyższych formach, może być dostarczone wyłącznie w oryginale oraz posiadać termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać jednocześnie następujące warunki: 2.1. wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat, jako główny Wykonawca, co najmniej 3 zadań inwestycyjnych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez zrealizowanie zadania inwestycyjnego porównywalnego z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonanie robót remontowych o charakterze jak w ofercie, o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN, 2.2. udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, 2.3. udzielić minimum 10 lat gwarancji na wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, 2.4. wykonać zamówienie publiczne, w co najmniej 60 % siłami własnymi, 2.5. wykazać się przychodem (łącznie w ostatnich trzech latach tj. 2005 - 2007) nie mniejszym niż 1.000.000 PLN, 2.6. wykazać się osiągnięciem dodatniego wyniku finansowego (zysk netto) w ostatnich dwóch latach (2006 - 2007), 2.7. posiadać na 90 dni przed terminem składania ofert zdolność kredytową, równą 50 % ceny oferty, 2.8. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN, 2.9. przedłożyć wykaz minimum 10 pracowników, (w tym przynajmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), którzy będą wykonywać zamówienie. W przypadku Konsorcjum spełnianiem warunków określonych w punktach: 1,2.2, 2.3 i 2.6 musi wykazać się każdy z podmiotów. Spełnieniem warunków określonych w pkt. 2.1.,2.2.,2.3., 2.4., 2.6., 2.7. musi wykazać się Lider konsorcjum, a dla warunków określonych w pkt. 2.9. uczestnicy konsorcjum łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie obejmującej co najmniej warunki zakreślone w art. 23 ust. 3 ustawy. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w/w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w/w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w/w informacje składają każdy oddzielnie / odpowiednio do statusu podmiotu/. 8. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy /lidera/ - w wysokości nie mniej niż 50 % ceny oferty, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9. Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokumenty każdy oddzielnie. 10. Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat wraz z referencjami( kopie referencji potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających na formularzu stanowiącym zał. nr 5 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. 11. Przedłożyć wykaz minimum 10 pracowników, (w tym przynajmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), którzy będą wykonywać zamówienie (załącznik nr 6) 12. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z datą ważności min do końca września 2008 roku. W przypadku gdy termin ważności polisy lub innego dokumentu upływa przed datą określoną powyżej, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności dokumentów przedłuży ich ważność na okres do końca września 2008 roku. Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokumenty każdy oddzielnie. Dokumenty wymienione w punktach 1,2,5,6,7,8,9,12 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ( za zgodność). 13. Dowód wniesienia wadium - kopia dowodu wpłaty lub przelewu, w przypadku innych form oryginalny dokument. Zamawiający wykluczy tych Wykonawców, którzy nie złożą wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń, bądź złożą je w formie bądź o treści innej, niż wymagana niniejszą specyfikacją (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3). Ponadto Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeśli z treści złożonych dokumentów będzie wynikać, że nie spełnia warunków wymaganych określonych przepisami art. 24. ustawy oraz niniejszą specyfikacją. 14. Wypełniony FORMULARZ OFERTY - zał. nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 15. Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany w układzie jak na formularzu stanowiącym zał. nr 7 do Instrukcji dla Wykonawcy. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie oświadczenie składają wspólnie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że do umowy załączy kosztorysy, w/g których określona została cena oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koszalinie ul. Gen. Wł. Andersa 34 Oddział Gospodarczy pok. 90 lub pok. 91, w dniach od poniedziałku do piątku w godz.7.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć siedzibie zamawiającego - Sąd Rejonowy w Koszalinie ul. Gen. Wł. Andersa 34 pok. 90 lub 91 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zaawansowany system bipolarny, trokary optyczne i systemy dostępu laparoskopowego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.