eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceOchrona fizyczna obiektuRadiostacja Gliwice ul. Tarnogórska 129 wraz z monitorowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Gliwice: Ochrona fizyczna obiektu: Radiostacja Gliwice ul. Tarnogórska 129 wraz z monitorowaniem.
Numer ogłoszenia: 94874 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2tbszbm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu: Radiostacja Gliwice ul. Tarnogórska 129 wraz z monitorowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu: Radiostacja Gliwice ul. Tarnogórska 129 wraz z monitorowaniem i obejmuje: 1. stałą, bezpośrednią ochronę całodobowo: - przez jednego pracownika ochrony na pierwszej zmianie w godz.- 7.00 - 19.00 - przez dwóch pracowników ochrony na drugiej zmianie w godz. - 19.00 - 7.00 2. usługę monitorowania w zakresie: a) stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach oraz systemach alarmowych, c) zapewnienia grupy interwencyjnej na pilne wezwanie. Szczegółowy zakres zadań określa: Regulamin służby pracownika ochrony mienia na obiekcie - będący załącznikiem do istotnych warunków umownych. UWAGA: Usługa monitorowania obowiązywać będzie od momentu oddania do użytku systemu alarmowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) posiadał Koncesję Ministra Sprawa Wewnętrznych i Administracji zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. ( Dz. U. Nr 145 z 2005. poz. 1221 z późn. zmianami ); 2) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł na okres przynajmniej 12 miesięcy ( ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe ); 3) wykazał się 1 zamówieniem o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat; 4) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2 osobami posiadającymi licencje pierwszego stopnia na wykonywanie usług ochrony oraz 6 pracownikami ochrony; 5) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii; b) przedłożyć w ofercie Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; c) przedłożyć w ofercie polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 500 000,00 na okres co najmniej 12 miesięcy. d ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z ppkt 6.2.1c, d ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; e ) w zał. oferty p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat wykazać co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania, przedmiotu i odbiorców. Przez 1 zamówienie o podobnym charakterze rozumie się usługę ochrony fizycznej obiektu u jednego zamawiającego w ciągu nieprzerwanego okresu minimum 6 miesięcy o wartości minimum 45.000,00 zł brutto; f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; g ) przedłożyć w ofercie pozostałe dokumenty, wymienione w pkt. 7.2. SIWZ -(zał. 4 i 5); h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.2.2 d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm.2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: ZBM II TBS Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b, pok 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.