eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Wodzisław Śląski: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 9487 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365157 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, montaż i zabudowę mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w budynkach znajdujących się przy ul. Pszowskiej 92a i ul. Bogumińskiej 2: I.Meble gabinetowe o podwyższonym standardzie - wyposażenie budynku przy ul. Pszowskiej 92a. 1.Biurko - 1 szt. 2.Pomocnik (3 szuflady / szafka ) - 1 szt. 3.Stół konferencyjny - 1 szt. 4.Zestaw szaf wysokich - 1 szt. 5.Fotel konferencyjny - 5 szt. 6.Fotel gabinetowy - 1 szt. II.Meble pracownicze - wyposażenie budynku przy ul. Pszowskiej 92a. 1.Biurko lewe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L - 1 szt. 2.Biurko prawe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L- 1 szt. 3.Szuflada na klawiaturę - 2 szt. 4.Kontener 4 szufladowy z zamkiem centralnym - 2 szt. 5.Fotel obrotowy - 6 szt. 6.Krzesło konferencyjne (typ 1 ) - 17 szt. 7.Krzesło konferencyjne (typ 2 ) - 3 szt. 8.Krzesło dostawne - 12 szt. 9.Stolik - 3 szt. 10.Stół konferencyjny - 2 szt. 11.Szafa ubraniowa i gospodarcza - 1 szt. 12.Regał narożny z 4 półkami - 1 szt. 13.Szafa ubraniowa - 1 szt. 14.Szafa aktowa - 3 szt. 15.Szafa gospodarcza - 2 szt. 16.Blat lady - 1 szt. 17.Moduł recepcyjny - 1 szt. 18.Biurko recepcyjne - 1 szt. 19.Szuflada na klawiaturę - 3 szt. 20.Kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym - 3 szt. 21.Szafka gospodarcza (na ksero) - 1 szt. 22.Półka na korespondencję - 1 szt. 23.Szafka wisząca - 1 szt. 24.Regał narożny z 1 półką - 1 szt. III.Meble pracownicze - wyposażenie budynku przy ul. Bogumińskiej 2. 1.Biurko lewe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L- 1 szt. 2.Biurko prawe profilowane o rzucie poziomym w kształcie litery L - 1 szt. 3.Szuflada na klawiaturę - 2 szt. 4.Kontener 4 szufladowy z zamkiem centralnym - 2 szt. 5.Dostawka konferencyjna- 1 szt. 6.Szafa aktowa- 2 szt. 7.Szafa aktowa z otwartymi regałami w części górnej- 1 szt. 8.Fotel obrotowy - 2 szt. 9.Krzesło dostawne - 2 szt. 10.Wieszak ścienny drewniany - 1 szt. 11.Fotel gabinetowy - 4 szt. 12.Szafa metalowa kartotekowa - 1 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II Opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w ciągu trzech tygodni od dnia zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66803.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARBET-KOLARSKI s.c. Michał Kolarski i Bolesław Kolarski, ul. Kokoszycka 176, 44-313 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66803.28
  • Oferta z najniższą ceną: 66803.28 oferta z najwyższą ceną: 66803.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.