eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa płynów i akcesoriów okulistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Kraków: Dostawa płynów i akcesoriów okulistycznych
Numer ogłoszenia: 9487 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów i akcesoriów okulistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie w podziale na 15 pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.83.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia; w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 10 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Płyny wiskoelastyczne 1 L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Preparat wiskoelastyczny zawierający mieszaninę Hialuronian sodu i Chondroitynosiarczan sodu Objętość od 0,5-1,00 ml Stężęnie dla hialuronianu sodu od 2,5% - 3,5% Stężenie dla chondroitynosiarczanu sodu 3,5%- 4,0% ampułkostrzykawka 24462100-1 szt. 400 2 Preparat wiskoelastyczny zawierający 1% Hialuronian sodu Objętość 0,85ml ,ampułkostrzykawka 24462100-1 szt. 500 Instrumentarium do usuwania viscoelastyku ,irygacja i aspiracja Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Płyny wiskoelastyczne 2 L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Materiał wiskoelastyczny o stężeniu 3% NaHA-dyspersyjny objętość wiskoelastyku 24462100-1 szt. 10 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Soczewki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Nadgałkowe opatrunkowe soczewki jednorazowego użytku w dwóch rozmiarach 33413111-9 szt. 30 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Barwnik okulistyczny L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Barwnik do wybarwiania torebki soczewki - ampułki (lub ampułkostrzykawki) 33413111-9 szt. 120 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Noże okulistyczne I L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Nóż jednorazowy typu ślit 2,4mm do portu głównego do cięcia rogówkowego 33413111-9 szt. 120 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Noże okulistyczne II L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Nóż jednorazowy typu ślit 1,2mm do portu głównego do cięcia rogówkowego 33413111-9 szt. 50 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 Noże okulistyczne III L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Nóż skośny do paracentezy o ukątowaniu ostrza 15; 45,0; stopnia. Typ ukątowania do wyboru w zależniości od zapotrzebowania 33413111-9 szt. 120 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 Noże okulistyczne IV L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Nóż typu crescend do preparowania tkanek oka obustronnie ostrzony o szerokości 2,0 mm; części tnącej przedłużonej poza punkt kalibracji; matowy, zakrzywiony 33413111-9 szt. 20 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.11.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 Czoper do jądra soczewki L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Czoper do jądra soczewki- rozdrabniacz do jądra soczewki zagięty pod kątem 45 st., 6mm od końca. Tępa końcówka zagięta jest pod kątem 90 st., 1,5mm od końca 33413111-9 szt. 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 Pierścienie dotorebkowe 1 L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Pierścień dotorebkowy w jednorazowych injektorach 33413111-9 szt. 20 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 Pierścienie dotorebkowe 2 L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Pierścień dotorebkowy typu Cioni z oczkiem (prawy lub lewy -do wyboru przy zamówieniu) 33413111-9 szt. 5 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 Retraktor tęczówkowy L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Retraktor tęczówkowy w injectorze jednoczęściowy 33413111-9 Szt. 30 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.13.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 Pierścienie dotorebkowe 1 L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Pierścień dotorebkowy w min. dwóch rozmiarach 33413111-9 szt. 20 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 Roztwór błękitu trepanu L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Roztwór błękitu trypanu o stężeniu 0,15% , brillant blue G o stężeniu 0,025%, polietylenoglikolu o stężeniu 4% rozcieńczonych w fizjologicznym roztworze chlorku sodowego stosowany do barwienia i wizualizacji błon epiretinalnych i błony granicznej wewnętrznej, pakowany w szklane ampułko-strzykawki o pojemności 0,5ml 33141000-3 Szt. 50 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 Miostat L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Miostat x 12 amp. 33413111-9 Op. 2 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.