eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Lewartowskiego, Zajączka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Lewartowskiego, Zajączka
Numer ogłoszenia: 94901 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46383 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Lewartowskiego, Zajączka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Lewartowskiego, Zajączka. Kontrakt prowadzony będzie według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - - 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Ogólny opis zadania - Projektu pn. Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową - przebudowa ulic Lewartowskiego, Zajączka: Zakres robót obejmował będzie całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, wymianę sieci podziemnych, budowę oświetlenia ulicznego a następnie wbudowanie nowej nawierzchni jezdni oraz chodników. Przebudowa i wymiana infrastruktury podziemnej ma na celu zminimalizowanie możliwości niezamierzonych uszkodzeń nawierzchni w okresach bezpośrednio po przebudowie. Cała przebudowa prowadzona będzie w granicach istniejącego pasa drogowego, przy zachowaniu istniejących parametrów ulic. Korekcie poddana zostanie niweleta poprzeczna i w niewielkim zakresie podłużna jezdni. Wzdłuż ulicy Lewartowskiego wybudowana zostanie nowa zatoka postojowa, a na odcinku ok. 100 m nowy odcinek kanalizacji deszczowej. Dla uzyskania właściwego odwodnienia ulic i chodników istniejący kanał deszczowy zostanie poddany zabezpieczeniu rękawem ściśle pasowanym, a jego zniszczone odcinki zostaną wymienione. Do wykonania przewidziane są nowe przykanaliki i wpusty deszczowe na wszystkich omawianych odcinkach ulic. W celu poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa ruchu ulice zostaną wyposażone w nowe oświetlenie drogowe. Po zakończeniu remontu ulice Lewartowskiego i Zajączka wpiszą się w jednolity pod względem funkcjonalno-estetycznym ciąg komunikacyjny łącznie z placem Teatralnym. Przewidywany zakres robót: roboty drogowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej o grub. 6÷17 cm - 6055 m2 - roboty ziemne (nasypy, wykopy) - 1855 m3 - ustawienie krawężników kamiennych - 832 m - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej - 217 m2 - wykonanie podbudowy jezdni i chodników - 3483 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1532 m2 - nawierzchnie jezdni i chodników z elementów kamiennych - 2349 m2 odwodnienie: - demontaż uszkodzonych rurociągów O 200÷800 - 156 m - montaż kanałów deszczowych O 160÷315 - 230 m - renowacja kanałów deszczowych rękawem ściśle pasowanym O500÷800 - 275 m oświetlenie uliczne: - budowa kanalizacji kablowej - 220 m - wykonanie linii kablowych - 647 m - montaż punktów oświetleniowych - 14 szt. - demontaż istniejących linii kablowych - 188 m sieć wodociągowa: - montaż rurociągów PE O 40÷160 - 339 m przyłącze energetyczne: - 70 m. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawianie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych. Ponadto: 1) Wykonawca realizujący roboty w ramach zamówienia będzie musiał współpracować z wykonawcami realizującymi roboty na rzecz: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., 00-537 Warszawa, ul. Krucza 6/14, Gazownia Wałbrzych, 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 3 - demontaż sieci gazowniczej, 2) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z inspektorem nadzoru ustanowionym przez Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (przebudowa wodociągu) i realizowania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i powszechnie obowiązującymi przepisami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia ilości i jakości wykonanych robót. Dla zakresu prac finansowanego przez Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (przebudowa wodociągu) Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do powiadamiania o odbiorach, uzyskania potwierdzenia odbioru oraz akceptacji obmiarów robót przez inspektora nadzoru z ramienia Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Inwestycję podzielono na następujące Odcinki (w rozumieniu definicji występującej w klauzuli 1.1.5.6 Warunków Kontraktowych): Odcinek nr 1 - ul. Lewartowskiego Odcinek nr 2 - ul. Zajączka. W zakresie prac na danym Odcinku znajduje się wykonanie kompletu robót przypisanych do danego Odcinka (roboty drogowe, przebudowa sieci, oświetlenie, usunięcie kolizji, oznakowanie). W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się opracowanie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. Podstawowe założenia przy opracowywaniu projektu: - minimalizowanie utrudnień w ruchu w otoczeniu prowadzonych prac, - nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia dla ruchu pieszego obszaru objętego robotami budowlanymi, - należy założyć etapowe wyłączanie z ruchu poszczególnych fragmentów obszaru objętego robotami budowlanymi i po zakończeniu robót przywracanie na nich ruchu. Wykonawca opracuje Projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem w terminie 28 dni od daty otrzymania wezwania na mocy klauzuli 8.1 Warunków kontraktu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do realizacji poleceń organu zarządzającego ruchem na drogach oraz sporządzania i uzgadniania aneksów do dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu zastępczego, według wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie prowadzenia budowy. Wykonawca zapewni zespołowi Inżyniera pomieszczenie do organizacji rad budowy dla maksimum 20 osób oraz miejsca pracy biurowej (biurko + krzesło) w trakcie wizyt Inżyniera i inspektorów nadzoru na budowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum firm (lider) Jerzy Majorek prowadzący działalność pn. P.P.U.H. Steinbudex - J.M. Jerzy Majorek, ul. Wrocławska 50, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
  • konsorcjum firm (partner) Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4978941,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2946423,55

  • Oferta z najniższą ceną: 2946423,55 / Oferta z najwyższą ceną: 2946423,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.