To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-09
Ogłoszenie nr 94906 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.
Ustroń: Budowa boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56214-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59333-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń, krajowy numer identyfikacyjny
7218234400000, ul.
Rynek
1,
43450
Ustroń, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
338 579 300, faks
0-33 857 93 30, e-mail
zamowieniapubliczne@ustron.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boisk z parkingiem i robotami towarzyszącymi w ramach zadania p.n. "Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu" - etap III końcowy. Zakres zamówienia obejmuje a) budowę boiska głównego o nawierzchni naturalnej o wymiarach 68x105m z instalacją do zraszania i piłkochwytami (wysokość 6 i 10m) oraz wyposażeniem, b) budowę boiska treningowego o nawierzchni sztucznej o wymiarach 20x46m z oświetleniem i wyposażeniem oraz piłkochwytem o wysokości 6,0m, c) budowę parkingu od strony ulicy Grażyńskiego oraz budowę wewnętrznej drogi i chodników na terenie stadionu, d) budowę ogrodzenia terenu z wykonaniem pozostałych sieci kanalizacji oraz oświetlenia terenu, e) wykonanie wszelkich niezbędnych prac ziemnych w obrębie prowadzonych robót budowlanych z nawiezieniem ziemi, nasadzeniem drzew i krzewów, ukształtowaniem terenu i budową chodników, f) wykonanie przekładki przyłącza Nn w sąsiedztwie hali tenisowej, g) demontaż wszelkich istniejących elementów zagospodarowania terenu (np. nasypy ziemne, stare elementy zagospodarowania itp.), h) wykonanie ogrodzenia placu budowy na okres prowadzonych robót budowlanych, i) wykonanie zjazdu tymczasowego z ul. Sportowej oraz wykonanie tymczasowej drogi wewnętrznej, j) wyposażenie terenu w kosze na śmieci, ławki itp. k) obsługę geodezyjną i przygotowanie mapy do odbioru końcowego do użytkowania, l) przeprowadzenie odbiorów branżowych (prąd, woda, kanalizacja, P.S.Poż., Sanepid, odbiory techniczne boisk itp.) i uczestniczenie w odbiorach obiektu przez PINB w Cieszynie. Zamówienie obejmuje także kompletację materiałów odbiorowych i ich przekazanie Zamawiającemu, uczestniczenie w odbiorze Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Cieszynie. Po zakończeniu każdego etapu robót (określonego w lit. a-c) Wykonawca przekaże 3 komplety materiałów odbiorowych (dokumentacja powykonawcza, zdjęcia na nośniku elektronicznym [min. 150 zdjęć pod każdą fakturę], aprobaty techniczne, atesty, świadectwa, atesty higieniczne PZH itp.). Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem i charakterem prowadzonych robót. Obecnie na terenie stadionu realizowany jest II etap prac budowlanych. Wykonywanie III etapu nie może prowadzić do utrudnień w realizacji II etapu robót. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót (które mają charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Do postępowania przetargowego dołączono opisy do projektów branżowych oraz niezbędne rysunki w zakresie robót tego etapu prac budowlanych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111290-7,
45112720-8,
45232452-5,
45233340-4,
45236110-4,
45342000-6,
45112710-5,
45233222-1,
45233250-6,
45262311-4,
45223800-4,
45112711-2,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4188206.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4661410,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
- Budowa kotłowni gazowej w budynku Klimatycznej Szkoły Podstawowej nr 2 Ustroniu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.