eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BożkówDostawa wraz z montażem wyposażenia i mebli do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Bożków: Dostawa wraz z montażem wyposażenia i mebli do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie
Numer ogłoszenia: 94908 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechnicznych , Bożków 89a, 57-441 Bożków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8714275, faks 074 8714252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa-bozkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia i mebli do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i mebli do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie w zakresie: Wyposażenie łazienek i toalet budynku szkoły ZSA w Bożkowie 1. Lustro kwadratowe w oprawie aluminiowej, do montażu na kafelkach za pomocą kołków rozporowych nad umywalkami , (wzór lustra stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), wymiar 40 x 40 cm, 18 sztuk 2. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, 35 l z zamykaną klapą otwieraną na pedał (wzór kosza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 35 l, 9 sztuk, 3. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, 25 l z zamykaną klapą otwieraną na pedał (wzór kosza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 25 l, 11 sztuk 4. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, 15 l z zamykaną klapą otwieraną na pedał (wzór kosza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 15 l , 9 sztuk 5. Szczotka do WC z pojemnikiem ze stali nierdzewnej, (wzór szczotki stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 15 szt 6. Uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej, montowany do ściany za pomocą kołków rozporowych, (wzór uchwytu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 16 sztuk 7. Pojemnik na ręczniki papierowe składane ze stali nierdzewnej, rodzaj montażu naścienny do kafelek , ( wzór pojemnika stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 10 sztuk 8. Pojemnik na mydło w płynie ze stali nierdzewnej, sposób uruchamiania przycisk, wizjer mydła w płynie, rodzaj montażu naścienny do kafelek, ( wzór pojemnika stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 14 sztuk Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej ZSA w Bożkowie 1.Krzesła konferencyjne z podłokietnikami, możliwość łączenia w rzędy, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, materiał obiciowy typu szenil, rama krzesła w całości drewniana, ( połysk), kolor ciemny orzech , (kolor materiału obiciowego do uzgodnienia z Zamawiającym po przedstawieniu wzornika), (wzór krzesła stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 70 sztuk 2. Stoły konferencyjne, prostokątne, w całości drewniane, wykonane z płyty laminowanej min. 18mm, obrzeża oklejone listwą PVC 2 mm w kolorze mebli , kolor ciemny orzech (wzór stołu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), wymiar Dł. 200 cm,Szer. 60 cm, Wys. 80 cm , 2 sztuki 3. Listwa ochronna drewniana, szerokość 30 cm, montowana trwale do ściany, w miejscach cięcia estetycznie zakończona, kolor ciemny orzech (wzór listwy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), długość całkowita 16,3 m Wyposażenie sal lekcyjnych w ławki szkolne, krzesła szkolne, meble 1. Ławki szkolne (2 - osobowe) i krzesła szkolne, (1 komplet stanowi 18 ławek i 36 krzeseł ), Wykonanie ławek : stelaż z rurki fi 28 malowanej proszkowo, blat z płyty laminowanej gr. min.18mm okleinowanej PCV 2mm. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem, regulacja wysokości, (kolor blatów i stelaży do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika), Krzesła szkolne, stelaż z rurki fi 28 siedzisko i oparcie krzesła szkolnego wykonane są ze sklejki liściastej o grubości min. 7mm malowanej lakierem bezbarwnym, ekologicznym, mocowane do stelaża za pomocą nitów aluminiowych. kolor blatów i stelaży do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika) . Rogi ławek i krzeseł zaokrąglone, ( wzór ławek i krzeseł stanowi załącznik nr 11 do SIWZ), Wymiar dostosowany do wzrostu młodzieży szkoły średniej 5 kompletów 2. Regał otwarty z półkami , grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor : olcha ( wzór regału stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 90 x 40 cm, 6 sztuk 3. Regał otwarty z półkami, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, ( wzór regału stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) kolor : olcha, wymiar 190 x 60 x 40 cm , 2 sztuki 4. Regał otwarty z półkami , z szafką zamykaną na kluczyk, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor : olcha ( wzór regału stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 90 x 40 cm, 2 sztuki, 5.Regał pojedynczy, na dole szafka zamykana na kluczyk, z półką , ( wzór regału stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 50 x 40 cm, 2 sztuki 6. Komoda z 2 szafkami ( w środku półki), w środkowej części komody 3 szuflady ( w tym jedna większa), grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor: olcha, ( wzór komody stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 100 x 140 x 40, 2 sztuki 7. Szafa dwudrzwiowa zamykana na kluczyk, w środku półki, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor: olcha ( wzór szafy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 90 x 40, 5 sztuk 8. Półszafa zamykana na kluczyk w środku półki, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor : olcha ( wzór półszafy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 50 x 40, 2 sztuki 9. Witryna dwudrzwiowa, przeszklona, za szkłem 3 półki, na dole szafka zamykana na kluczyk z półką, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, preferowane kolory : olcha, ( wzór witryny stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 90 x 40, 2 sztuki 10. Witryna słupek, przeszklona, za szkłem 3 półki, u dołu szafka z półką, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, preferowane kolor: olcha, ( wzór witryny stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 190 x 50 x 40, 2 sztuki, 11.Kredens jednodrzwiowy, po jednej stronie szafka zamykana na kluczyk z półką, po drugiej stronie 2 półki otwarte, 2 szuflady, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor olcha, ( wzór kredensu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ), wymiar 120 x 90 x 40, 2 sztuki Dostawa wraz z montażem szafek szkolnych na korytarzach szkoły 1.Szafki szkolne dzielone, odporne na korozję i akty wandalizmu, front blacha ocynkowana, min. 1 mm (wzmocniona konstrukcja), malowana proszkowo, obudowa: blacha ocynkowana malowana proszkowo, zamykanie na zamek, komplet kluczy do każdej szafki (2 szt), klucz otwierający wszystkie szafki - klucz dyrektorski ( 2 sztuki), drążek z haczykiem, półka na książki, widoczna numeracja szafek, możliwość łączenia w rzędy i mocowania do ściany, drzwi wyposażone w otwory wentylacyjne, atest i certyfiakt zgodności zgodnie z obowiązującymi normami, kolor frontów do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika, ( wzór szafki stanowi załącznik nr 12 do SIWZ), Wys. 180 cm, Szer. 60 cm, Gł. 50 cm, na min. 250 uczniów Pokój nauczycielski Wykonanie na wymiar mebli do pokoju nauczycielskiego ( wg załączonej aranżacji załącznik nr 14 do SIWZ ) w skład których wchodzą: 1. szafa dwudrzwiowa zamykana na kluczyk z drążkiem na ubrania wiszące, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor : ciemny orzech, wymiar 190 x 90 x 40, 1 sztuka 2.meble kuchenne - szafki wiszące, szafki stojące, szafka z szufladami, 2 zlewozmywaki jednokomorowe z ociekaczami z bateriami i syfonami w komplecie, lodówka do zabudowy kolor blatów i szafek do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika 3. krzesła, rama drewniana, kolor ramy ciemny orzech, materiał obiciowy typu szenil ( kolor obicia do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika), 20 sztuk 4.szafka z przedziałkami na min. 25 dzienników lekcyjnych, z szafeczkami na pomoce dydaktyczne ( min. 20 sztuk), grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor ciemny orzech, 1 sztuka 5.szafka z szafeczkami na pomoce dydaktyczne min. 14 sztuk, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor ciemny orzech, 1 sztuka 6.biurka jednoosobowe z wysuwanym blatem na klawiaturę, ( kolor ciemny orzech), 2 sztuki Biblioteka i czytelnia 1. Biurko 2- osobowe, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor wenge (wzór biurka stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), wymiar 80 x 110 x 60-65, 3 sztuki 2. Biurko z szufladą i szafką zamykaną na kluczyk, z miejscem na stację komputerową, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF kolor wenge ( wzór biurka stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), wymiar 80 x 120 x 80 , 2 sztuki 3. Komoda prosta biurowa, bez ozdobników, bez zaokrągleń z 1 szufladą i szafką zamykaną na kluczyk u dołu, grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF kolor wenge, (wzór komody stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), 70 x 12 0x 40-45 4. Fotel obrotowy, (wzór fotela stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), 1 sztuka 5. Stół prostokątny na 8 osób, grubość blatu 28-36 mm, (wzór stołu stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), wymiar 80 x 60 x 200, 1 sztuka 6. Krzesła, rama drewniana, materiał obiciowy typu szenil , kolor ramy wenge , ( kolor do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika), (wzór krzesła stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), 8 sztuk 7. Stół kwadratowy do czytelni drewniany, blat laminowany, , grubość blatu 28-36 mm kolor olcha (wzór krzesła stanowi załącznik nr 13 do SIWZ), wymiar 72-75 x 80 x 80, 2 sztuki 8. Krzesła do czytelni, typu ISO, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, ( kolor obicia i ramy do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika), (wzór krzesła stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), 14 sztuk 9. Kontener pod biurko na kółkach z 4 szufladami na kluczyk na prowadnicach rolkowych, wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze wenge, tylna ściana kontenera wykonana z płyty HDF, (wzór kontenera stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), szer. 40 cm, głębokość 50 cm,wys. 60 cm 10. Biurko/lada biblioteczna, z półkami otwartymi i szufladą zamykaną na kluczyk, zaokrąglona, grubość płyty min. 18 mm, kolor : olcha, (wzór biurka/lady stanowi załącznik nr 15 do SIWZ), wymiar 78-80 x 100 x 80, 1 sztuka 11. Regał z półkami otwartymi, konstrukcja z rurek aluminiowych fi 28, kolor wenge, wymiar 120 x 50 x 60 cm, Szafka z 2 szufladami u góry, szafką zamykaną na kluczyk u dołu , z półką w środku, 100 x 80 x 60 12. Listwy ochronne na ścianę, kolor olcha, (wzór biurka stanowi załącznik nr 15 do SIWZ) Sekretariat 1. Szafa dwudrzwiowa zamykana na kluczyk ( po 2 szt.),w środku półki na segregatory, wykonana z płyty laminowanej min. 18 mm, obrzeża oklejone listwą PCV o grubości 2 mm, tył szafy płyta HDF, góra szafy z szafką, kolor olcha, wymiar szer. 90 cm, gł. 40 cm, wys. 200 cm, 3 sztuki 2. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa w środku drążek na ubrania wiszące, na wewnętrznej stronie drzwi lustro o wymiarach 40x40, wykonana z płyty laminowanej min. 18 mm, obrzeża oklejone listwą PCV o grubości 2 mm, tył szafy płyta HDF, kolor olcha, wymiar szer. 45 cm, gł. 40cm, wys. 200 cm, 1 sztuka, 3. Lada zaokrąglona z biurkiem, biurko z 4 szufladami zamykanymi na kluczyk (2 szt.) po prawej stronie, z blatem wysuwanym na klawiaturę na prowadnicach rolkowych, po lewej stronie biurka szafka zamykana na kluczyk z półką w środku, mebel wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, wszystkie obrzeża oklejone taśmą w kolorze mebli o grubości 2 mm, blat lady poszerzony 30 - 40 cm, lada składa się z 4 modułów, wymiar Moduł prosty dolny o długości 160 cm, wysokości 75 cm i głębokości 80 cm, Moduł prosty górny o długości 160 cm, wysokości 40, głębokości 40 cm, Moduł gięty 90 stopni dolny o długości 90 cm, wysokości 75 cm I głębokości 80 cm, Moduł gięty 90 stopni górny o długości 90 cm, wysokości 40 cm i głębokości 40 cm 4. Aneks kuchenny na wymiar w skład którego wchodzić będą: szafka wisząca zamykana z półkami w środku, zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem z syfonem i baterią w komplecie, szafka pod zlewozmywak zamykana z półką w środku, szafka zamykana z blatem dwudrzwiowa z zabudowie z lodówką, 5. Stolik okolicznościowy okrągły z półką pod blatem, mebel wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, wszystkie obrzeża oklejone taśmą w kolorze mebli o grubości 2 mm, Blat o średnicy 50 cm, wysokość 75 cm, na 4 nogach o średnicy 60 mm, 1 sztuka 6. Krzesło w całości drewniane, na siedzisku i oparciu tkanina obiciowa typu szenil (kolor do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika), 2 sztuki 7. Kontener pod biurko na kółkach z 4 szufladami na kluczyk na prowadnicach rolkowych, wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, tylna ściana kontenera wykonana z płyty HDF, szer. 40 cm, głębokość 50 cm, wys. 60 cm, 1 sztuka 8. Wzór uchwytów do mebli do uzgodnienia z zamawiającym, wszystkie meble powinny pochodzić z jednej kolekcji Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy, 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyrzuceniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu przedmiotów, w godzinach pracy szkoły. 3.Wszystkie elementy wyposażenia łazienek i toalet, mebli do poszczególnych pomieszczeń powinny pochodzić z jednej kolekcji. 4.Meble muszą mieć odporne na zdarcie i odpadanie podczas użytkowania zabezpieczenia przed rysowaniem podłóg drewnianych ( parkiet, panele) 5.Meble powinny być wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm 6.Wszystkie krawędzie elementów wykonanych z płyty wiórowej laminowanej powinny być oklejone listwą PVC w kolorze płyty meblowej, grubość 2 mm 7.Powierzchnia płyt powinna wykazywać dużą odporność na ścieranie 8.Wszystkie szuflady powinny być wykonane na prowadnicach rolkowych, 9.Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach 10.Otwory widoczne od montażu (łby śrub i wkrętów) powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100 złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniężnej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm.) 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w B Z WBK S.A. o/ Nowa Ruda 94 1090 2330 0000 0001 0513 2258. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (jeżeli jest wymagane), c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, złożone wg załącznika nr 4 do SIWZ;.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa-bozkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 57-441 BOŻKÓW 89a, w sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: 57-441 BOŻKÓW 89a, w sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.