Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Nowy Żmigród: Remont cmentarza z I wojny światowej w miejscowości Desznica Gmina Nowy Żmigród
Numer ogłoszenia: 94924 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie, tel. 013 4415605, fax 013 4415605 w. 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowyzmigrod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cmentarza z I wojny światowej w miejscowości Desznica Gmina Nowy Żmigród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cmentarza z I wojny światowej w miejscowości Desznica polegającego na odbudowie ogrodzenia kamiennego okalającego cmentarz .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę , co najmniej 60.000,00 PLN brutto każda , podając nazwy adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień . W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne , warunek musi spełniać , co najmniej jeden podmiot . 3)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 4)Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji - 36 miesięcy 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie treści określonej w artykule 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)wykaz, co najmniej 2 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 3 e)Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ f)Wykaz części zamówienia które zostanie powierzone do wykonania podwykonawcom wg załącznika Nr 5 do SIWZ 3.Kosztorys ofertowy 4.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SWIZ 5.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji 6.Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i budową 7.Polisa OC Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum wymienione dokumenty przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowyzmigrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2 38 - 230 Nowy Żmigród pokój Nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2 38 - 230 Nowy Żmigród pokój Nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NOWY ŻMIGRÓD
- Przebudowa, modernizacja i remont dróg gminnych w miejscowościach Gorzyce, Łężyny, Nowy Żmigród ,Nienaszów, Toki, Kąty ,Desznica na terenie gminy Nowy Żmigród
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
więcej: przetargi NOWY ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Dworu Dzieduszyckich w Radziszowie
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
więcej: Roboty kamieniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.