eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoTermomodernizacja budynku gospodarczego (archiwum) z montażem instalacji fotowoltaicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 94925 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Wejherowo: Termomodernizacja budynku gospodarczego (archiwum) z montażem instalacji fotowoltaicznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63487-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72070-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wejherowo, krajowy numer identyfikacyjny 19003684928001, ul. ul. Sobieskiego , 84200 Wejherowo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 729 801, faks 586 729 800, e-mail wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wejherow.gdask.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gopodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadeśnictwo Wejherowo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku gospodarczego (archiwum) z montażem instalacji fotowoltaicznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.93.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. "Termomodernizacja budynku gospodarczego (archiwum) z montażem instalacji fotowoltaicznej". 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: *Wykucie ościeżnic, krat okiennych, kratek wentylacyjnych, podokienników. *Rozebranie: okładziny ściennej klinkierowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich (okapów, kołnierzy, gzymsów), papy (obie warstwy), elementów stropów drewnianych- izolacji *Przemurowanie kominów *Rozbiórka ścianek, elementów więźby dachowej, konstrukcji betonowych zbrojonych. *Zerwanie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, wykładziny ściennej z płytek *Rozebranie izolacji cieplnej styropianowej *Docieplenie posadzek i dachu. *Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. *Wymiana/modernizacja instalacji c.o. *Wymiana/modernizacja c. w. u. *Instalacje wew. wodociągowe *modernizacja węzła cieplnego *Montaż?/modernizacja systemu wentylacji - Dostawa i montaż? kompletnej jednostki klimatyzacji typu Splitt *Wymiana oświetlenia na energooszczędne *Wymiana tablicy rozdzielczej *Rozbudowa istniejącej rozdzielnicy RG oraz instalacji alarmowej/ppoż.? *Wykonanie zadaszenia wejścia *Remont wewnątrz- przecieranie tynków, licowanie ścian płytkami, malowanie ścian i sufitów, wymiana sanitariatów, instalacji wew. Kanalizacyjnej *Wykonanie instalacji kanalizacyjnej na zewnątrz *Montaż? instalacji ogniw fotowoltaicznych- Kompletna instalacja fotowoltaiczna 3.2.1Miejsce realizacji: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego 247B 1)Informacje szczegółowe: a)Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2)Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w punkcie 3.3. SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, będący podsumowanie i uzupełnieniem, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 3)W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a)sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b)zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c)w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d)zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e)prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f)wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, m.in. w przypadku awarii pojazdów oraz urządzeń silnikowych w wyniku której wystąpił niekontrolowany wyciek materiałów ropopochodnych, Wykonawca winien postępować zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo nr 29/2013 z dnia 01.08.2013r., stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, g)przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, h)wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. i)Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4)Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - min. 60 miesięcy lub więcej jeżeli Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresie kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.2.2 Warunki zapłaty za wykonane roboty: a)Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c)Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktur przejściowych w bieżącym roku tj. do dnia 20.11.2017r. w zakresie robót: Termomodernizacji (dział 1 w przedmiarze robót) oraz Inne modernizacje (dział 4 w przedmiarze robót) na podstawie częściowych protokołów odbioru. Pozostała należność zostanie rozliczona w roku 2018 na podstawie końcowego protokołu odbioru robot. d)Faktury płatne będą przelewem w terminie 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu, na konto bankowe wskazane na fakturach i w umowie. e)Do faktury Wykonawca zobligowany będzie doręczyć protokół odbioru częściowego lub końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.3 Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: -Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany i wykonawczy -Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót będący podsumowaniem i uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia 3.4 Wykonawca musi udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 60 m-cy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5 Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Podczas ocieplenia oraz wymiany połaci dachowej Wykonawca zabezpieczy przed zalaniem istniejące akta w pomieszczeniach archiwum. W celu bezkolizyjnego korzystania przez użytkowników z wjazdów i dojść do sąsiednich budynków, dodatkowo bezpieczne dojście do głównej siedziby Nadleśnictwa, Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi Zamawiającego, o terminie i zakresie robót wykonywanych w tym czasie. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli - Nadleśnictwa, inspektora nadzoru, i Wykonawcy 3.6 Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.7 Materiały z rozbiórki, nienadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.8 Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu (miejsce składowania - plac budowy). Należy sporządzić protokół przyjęcia na magazyn, dodatkowo Wykonawca ma prawo zakupić wyżej wymieniony materiał od Nadleśnictwa. 3.9 Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.10 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.11 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.12 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.13 Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót) w 2 egz. w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zawłaszcza: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 3.14 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.15 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.16 Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.17 Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.18.Zamawiający wskazuje zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z pracami wykonywanymi pod nadzorem w zakresie ogólnobudowlanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45321000-3, 45421130-4, 45331100-7, 45330000-9, 45331100-7, 45311200-2, 45331200-8, 45223210-1, 45311000-0, 45324000-4, 45421130-4, 45442100-8, 45315600-4, 45410000-4, 45420000-7, 45311200-2, 45311100-1, 45400000-1, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT425524.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany HEMAL - Henryk Barzowski, zrbhemal@wp.pl, ul. Odrębna 16, 84-200, Wejherowo, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 483732.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 483732.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483732.94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.