To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-20
Grudziądz: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, FARB I MATERIAŁÓW LAKIERNICZYCH - SPRAWA NR 28/2016
Numer ogłoszenia: 94939 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89938 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, FARB I MATERIAŁÓW LAKIERNICZYCH - SPRAWA NR 28/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części zamiennych do pojazdów i innych materiałów technicznych, desek do konstrukcji podłogowej i pokrowców, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 3: Dostawa urządzeń warsztatowych i wyposażenia do bieżącej działalności ZADANIE NR 4: Dostawa farb i materiałów lakierniczych 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Dostawa winny być zrealizowana jednorazowo do magazynu służby czołgowo-samochodowej w miejscowości Brodnica przy ul. Czwartaków 1 na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Wykonawca winien oferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu - o ile dotyczy. 3) Oferowane części zamienne do samochodów, akcesoria i materiały techniczne muszą być zgodne z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). Dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu i zapewnienia kompatybilności i prawidłowego działania. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r, poz. 1645 z późn. zm.) - o ile dotyczy. 5) Oferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6) Przedmiot zamówienia (o ile dotyczy) musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologacje winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji w taki sposób, aby nie można go było zetrzeć np. E4. 7) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy niezawodnej pracy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy - nie dotyczy zadania nr 4. 8) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (zadanie nr 4) o terminie ważności nie krótszym niż 18 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 9) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 10) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. 11) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które są lub były stosowane do montażu w przedmiotowych pojazdach (o ile dotyczy). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.51.42.00 - Części narzędzi 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 14.81.20.00 - Proszek lub ziarno ścierne 31.21.41.30 - Wyłączniki bezpieczeństwa 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 31.15.30.00 - Prostowniki 42.98.10.00 - Generatory ozonu 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DACHY POLSKA Sp. z o.o., ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67122,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47448,49
Oferta z najniższą ceną: 47448,49 / Oferta z najwyższą ceną: 62412,67
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów wyposażenia warsztatowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7060,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9169,92
Oferta z najniższą ceną: 9169,92 / Oferta z najwyższą ceną: 15528,75
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa urządzeń warsztatowych i wyposażenia do bieżącej działalności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14891,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20282,03
Oferta z najniższą ceną: 19011,34 / Oferta z najwyższą ceną: 26210,07
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa farb i materiałów lakierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
- FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA OLMOT Jerzy Olech, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11389,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10769,88
Oferta z najniższą ceną: 10769,88 / Oferta z najwyższą ceną: 22375,65
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Dostawa i instalacja mikrotwardościomierza dla Katedry Inżynierii Mechanicznej i Agrofizyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Zakup i dostawa urządzenia do przetaczania tarcz hamulcowych
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
więcej: Proszek lub ziarno ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.