To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Radłów: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów..
Numer ogłoszenia: 94940 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38184 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów, ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782025, faks 14 6782799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów w roku szkolnym 2012/2013 w Szkołach Podstawowych Gminy Radłów. Zajęcia prowadzone będą dla uczniów i uczennic z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna) w SP w Zabawie gr I w ilości 30 godzin do V.2013r łącznie 30 godzin. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy w ramach prowadzonych zajęć zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. Sprawa ZNAK: ZOSP.F.261.1.2013.AG...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Patuła, Sanoka 20, 33-130 Radłów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 870,00
Oferta z najniższą ceną: 870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2079,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.