Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Poznań: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów i napraw wózków widłowych na obszarze CI OR Poznań
Numer ogłoszenia: 94941 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów i napraw wózków widłowych na obszarze CI OR Poznań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisu technicznego w zakresie przeglądów i napraw wózków widłowych na obszarze działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, zwanym dalej CI OR Poznań. Zasadą jest wykonywanie usług w miejscu eksploatacji wózka widłowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00-4, 50.10.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem co najmniej 2 usług polegających na: *przeglądach i/lub naprawach wózków widłowych o łącznej wartości wszystkich usług na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na część nr 1, *przeglądach i/lub naprawach wózków widłowych o łącznej wartości wszystkich usług na kwotę nie mniejszą niż 2 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na część nr 2, *przeglądach i/lub naprawach wózków widłowych o łącznej wartości wszystkich usług na kwotę nie mniejszą niż 2 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na część nr 3, *przeglądach i/lub naprawach wózków widłowych o łącznej wartości wszystkich usług na kwotę nie mniejszą niż 3 000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na część nr 4,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A.
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
I piętro, pokój nr 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań I piętro, pokój nr 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów konserwacyjnych, przeglądów serwisowych i naprawy wózka widłowego, eksploatowanego w Biurze Operacji Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Komornikach, Punkt Pocztowy Komorniki P 204, ul. Kolejowa 150, 62-064 Plewiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wózek widłowy wysokiego unoszenia ładunku marki HYUNDAI 20 LA 7 w ilości 1 szt. Zamawiający poniżej określił przewidywane ilości roboczogodzin, przeglądów UDT oraz szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych: *przewidywana ilość roboczogodzin - 37; *przewidywana ilość przeglądów UDT - 24; *szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych - 900,00 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów serwisowych i napraw wózka widłowego, eksploatowanego w Biurze Operacji Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Komornikach, ul. Polna 120, 60-900 Komorniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wózek widłowy wysokiego unoszenia ładunku marki HANGCHA TPD 20J-D1 w ilości 1 szt. Zamawiający poniżej określił przewidywane ilości roboczogodzin oraz szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych: *przewidywana ilość roboczogodzin - 37; *szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych - 900 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów serwisowych i napraw wózków widłowych, eksploatowanych w Biurze Operacji Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy w Komornikach, ul. Polna 120, 60-900 Komorniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wózki widłowe niskiego unoszenia ładunku z napędem marki TOOLMEX TRUCK CAREFFEE SQ 20ACPL w ilości 2. Zamawiający poniżej określił przewidywane ilości roboczogodzin oraz szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych *przewidywana ilość roboczogodzin - 24; *szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych - 2 650 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi serwisu technicznego w zakresie przeglądów konserwacyjnych, serwisowych i napraw wózków widłowych, eksploatowanych w Region Sieci Piła, Punkt Pocztowy P 703, Al. Powstańców Wlkp. 176, 64-920 Piła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wózki widłowe wysokiego unoszenia ładunku marki TOYOTA 7 FGF 30 - w ilości 1 szt. oraz marki BELET MV 20BV w ilości 1 szt. Zamawiający poniżej określił przewidywane ilości roboczogodzin, przeglądów UDT oraz szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych *przewidywana ilość roboczogodzin - 24; *przewidywana ilość przeglądów UDT - 48; *szacunkowy koszt części zamiennych i płynów eksploatacyjnych - 3 500,00 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa - naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60"
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Przeglądy okresowe, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz roczne pomiary elektryczne urządzeń dźwigowych w obiektach SUM w Katowicach w okresie 36 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.